مسترکلاس صالح عظیمی اوایل بهمن برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

اولین جلسه مسترکلاس کریم صالح عظیمی اوایل بهمن‌ماه سال جاری در موسسه فرهنگی-هنری موسیقی آوای دل برگزار می‌شود.

سبحان مهدی‌پور، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری مسترکلاس هستیم که این مسترکلاس‌ها توسط کریم صالح عظیمی در موسسه فرهنگی-هنری موسیقی آوای دل برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت موسسه فرهنگی-هنری موسیقی آوای دل به عهده خودش است، خاطرنشان کرد: همچنین اولین جلسه مستر کلاس کریم صالح عظیمی در نیمه اول بهمن ماه برگزار می‌شود و قرار است چندین مسترکلاس برگزار شود که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می‌یابد.

مهدی‌پور تاکید کرد: در این مسترکلاس‌ها به فرم صحیح اجرای ردیف در آواز پرداخته می‌شود که این کلاس آموزشی به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و هنرجویان موسیقی می‌توانند از این کلاس برای فهم بیشتر ردیف‌های موسیقی ایرانی استفاده کنند.

سبحان مهدی پور در پایان گفت: همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۶۳۴۲۰۲۳۴۳ و ۰۹۱۲۶۱۷۹۳۲۱ تماس حاصل نمایند که با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت با هنرجویانی است که از سوابق آموزشی و اجرائی برخوردار می باشند. همچنین با توجه به محدودیت شرکت‌کنندگان مهلت ثبت نام تا آخر دی ماه سال جاری است.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.