مستندسازان جوان فیلم ناصر حجازی را می‌سازند

بهناز شفیعی همسر زنده‌‌یاد ناصر حجازی با اعلام این خبر در توضیح دلایل انصراف مازیار میری از ساخت این فیلم مستند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مازیار میری به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی برای ساخت این فیلم مطرح بود و صحبت های اولیه نیز انجام شده بود اما ایشان به دلایل کاری خیلی زود اعلام انصراف کردند.

وی در ادامه افزود: پس از قطعی شدن انصراف آقای میری با دو مستند ساز جوان صحبت کردیم و قرار شد پیش طرح ساخت این مستند را ارائه دهند و در صورت پذیرش پیش طرح ساخت این فیلم مستند را آغاز کنند. در همین راستا مازیار میری نیز اعلام آمادگی کرد که در کنار این دو مستندساز خواهد بود و به نوعی کار این دو مستندساز را تایید کرد.

همسر زنده ‌یاد ناصر حجازی در ادامه صحبت های خود با اشاره به این مطلب که در صورت پذیرش طرح از سوی خانواده این قهرمان آبی پوش فیلمبرداری را آغاز می کند گفت: آنچه برای من در ساخت این مستند اهمیت دارد در درجه نخست این است که شان و موقعیت ناصر حجازی به عنوان یک چهره ورزشکار در این فیلم مستند حفظ شود. چراکه ایشان به عنوان یک چهره ورزشی همواره به عنوان الگو برای جوان ها مطرح است و نمی خواهم فیلم به گونه ای باشد که چهره دیگری غیر از آنچه ناصر به خاطر آن شناخته شده است نشان داده شود.

بهناز شفیعی در پایان افزود: من انتظار یک فیلم مستند داستانی پر قدرت را دارم که از جهت شخصیت و جایگاه اجتماعی ایشان به درستی به تصویر کشیده شود . البته ناگفته نماند که این دو جوان مستند ساز به کار خود وارد هستند و در صورتی که پیش طرح این مستند مورد قبول واقع شود ساخت این فیلم مستند به زودی آغاز می شود و قصد دارم این فیلم به مناسبت روز تولد ناصرحجازی که ۲۳ آذرماه است آماده نمایش شود.

لازم به ذکر است پیش از این کیومرث پوراحمد قصد ساخت این مستند را داشته است اما به دلیل عدم آشنایی و علاقه به فوتبال از ساخت آن انصراف داد در ادامه مذاکرات برای ساخت این مستند با حسن فتحی انجام شد اما با این فیلمساز هم به نتیجه نرسیدند و در نهایت قرار است دو مستندساز جوان ساخت این مستند را به عهده بگیرند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.