مستند ˝نگاه فرهنگ به سیاست˝ آذرماه آماده نمایش می‌شود

احمد نجفی به هنرآنلاین خبر داد

فیلم مستند ˝نگاه فرهنگ به سیاست˝ به کارگردانی احمد نجفی آذرماه آماده نمایش می‌شود.

احمد نجفی؛ کارگردان فیلم مستند “نگاه فرهنگ به سیاست” در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره مراحل آماده سازی این فیلم عنوان کرد: بخش های اصلی این مستند در زمان برگزاری کنفرانس غیر متعهدها فیلم برداری شد و چند بخش این مستند قرار است با حضور رئیس جمهور فیلمبرداری شود. زیرا در دو روز آخر کنفراس امکان فیلمبرداری در برخی از قسمتهای کنفرانس فراهم نبود و جلسات به صورت غیر علنی و یا به اصطلاح در بسته برگزار می شد و قرار است این مستند تا آذر ماه آماده نمایش شود.

 بازیگر ” گروهبان” در مورد نوع نگاهش در این مستند گفت: در این مستند از زاویه دید فرهنگ به سیاست و دیپلماسی های وابسته‌اش نگاه کردم و بنابراین با طرح سوالاتی به سراغ میهمانان حاضر درکنفراس رفتم و در ساختار مستند ترکیبی از حرفهای رئیس جمهور و حرفهای سایر میهمانان را مورد استفاده قرار دادم.

نجفی در مورد نام های نام آشنایی که در این مستند با آنها گفت وگو انجام شده است افزود: با رئیس جمهور سنگال، رئیس جمهور زیمباوه، وزیر امور خارجه پاکستان و عمان و… در این مستند گفت وگو هایی داشتم و با برخی از نام مثل محمد مرسی رئیس جمهور مصر و بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد به دلیل فشردگی برنامه هایشان اماکن گفت وگو را پیدا نکردم.

بازیگر “دندان مار” درباره عواملی که با او در ساخت این مجموعه همکاری کرده اند عنوان کرد: خودم به عنوان محقق، نویسنده و کارگردان، تدوین: محمد عباس نژاد، مدیران تولید: کریم زاد اکبر، یدالله مقدم و علی مقصودی.
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.