مستند “رویای سیاه” روسیاهی منافقین را به نمایش می‌گذارد

۲۹خردادماه،

یک مستند‌ساز گفت: مستند رویای سیاه در خصوص سازمان مجاهدین خلق( گروهک تروریستی منافقین) با هدف تاکید بر اینکه ایران قربانی اصلی تروریسم بوده و همینطور بررسی یک پازل گمشده از تاریخ انقلاب اسلامی فردا از رسانه ملی پخش خواهد شد.

“ایمان گودرزی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مجموعه مستندی در خصوص سازمان مجاهدین خلق ، اظهار داشت: این مجموعه مستند با نام رویای سیاه، در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای سازمان مجاهدین خلق را از بدو تاسیس تا وضعیت کنونی آن مورد نقد و بررسی قرار داده است.

وی ادامه داد: در لایه‌های مختلف این فیلم به بررسی این نکته که چه شد سازمانی که آمده بود برای خلق، جهاد کند، خلق را ترور کرده و بیش از ۱۷ هزار ترور کرده است، اشاره شده است.

گودرزی تصریح کرد: در این برنامه از تصاویر بکر و منحصر به فردی در خصوص سازمان مجاهدین استفاده شده و برای اولین بار است که این تصاویر از رسانه‌ملی پخش می‌شود.

این مستندساز افزود: سازمان مجاهدین خلق با نام منافقین در بین مردم شناخته شده و ما در ریشه‌یابی این سازمان به مهندس بازرگان و سازمان نهضت آزادی رسیدیم.

گودرزی تصریح کرد: هدف از ساخت این مستند تاکید بر قربانی بودن ایران در حوزه تروریست بوده و همینطور بررسی یک پازل گمشده از تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سازمان مجاهدین خلق از سال ۱۳۴۲ به نام جهاد، مبارزه با طاغوت و دین با تاریخ مردم ایران گره خورده است و شبهاتی را در نسل جوان به خصوص در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه ایجاد کرده است.

گودرزی در ادامه بیان داشت: به دلیل گره خوردن این اشخاص با تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ما بر آن بودیم که بتوانیم از جنایت‌های سبعانه این سازمان در سال‌های ۱۳۵۰ تا دهه ۶۰ در ایران پرده برداریم.

این مستندساز در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که در این سازمان به عناوین مختلف فعالیت کرده‌اند آن را مورد نقد قرار داده و روزگاری در سازمان مجاهدین خلق حضور داشته‌اند.

گفتنی است؛ ۳۰ خرداد ماه برابر با آغاز حرکت‌های مسلحانه گروهک تروریستی منافقین است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.