مستند زندگی خواننده مطرح موسیقی پاپ ساخته می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

یک گروه جوان کارگردانی در صدد ساخت مستند زندگی خواننده آلبوم «خاطرات مبهم» می باشند.

ساخت مستند زندگی و آثار هنری «رضا یزدانی» یک سالی هست که استارت خورده و مرحله تصویر برداری است. کارگردانی این مستند را «نوید صولتی» بر عهده دارد و بیش از یک سال است که در حال جمع آوری راش از زندگی کاری و شخصی این خواننده است.

رضا یزدانی دربارهٔ این مستند در گفتگو با «موسیقی ما» گفت :« پیشنهاد از سوی نوید صولتی مطرح شد و الان حدود یک سال است که کار آغاز شده و نوید در همه مسافرت ها و کنسرت ها و قرار های استودیو، با من است و در حال تصویر برداری. دو سال دیگر قرار است این روند را ادامه دهیم تا مجموعه کاملی تولید شود تا سر میز تدوین به مشکلی بر نخوریم. اعتقاد دارم این مستند می تواند تداعی کننده خاطرات جالبی برای مخاطبان من باشد. خاطراتی از آلبوم ها و آثار قدیمی و در واقع قرار است مجموعه ای را شامل شود که همه زندگی و آثار هنری من را در بر می گیرد.» یزدانی ادامه داد:«در این مجموعه تقریبا با تمام هنرمندانی که من در همه این سالها با آنها کار کرده ام، گفتگو شده و آنها در مورد من دیدگاه هایشان را ارائه داده اند. هنرمندانی از قبیل مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، مهدی کرم پور، محمد حسین لطیفی، حامد بهداد، بهرام رادان و …». یزدانی از زمان انتشار یافتن این اثر اظهار بی اطلاعی کرد و توضیح داد که هر وقت مجموعه کامل شود اجازه انتشار یافتنش را می دهد.

نوید صولتی (کارگزدان اثر) دربارهٔ این مستند اعتقاد دارد:«من مدیر تصویر برداری کنسرت های جشنواره فجر بودم و دوربین من نمای بسته خواننده را می گرفت. شبی که رضا کنسرت داشت به قدری روی استیج خوب بود که گاهی یادم می رفت پشت دوربین هستم و یک دفعه می دیدم از کادر من خارج شده است.. به نظرم رضا بازیگر خوبی است و استیج را خوب می شناسد. چه چیزی برای یک کارگردان جذاب تر از این سوژه است برای پر داخت بیشتر؟». یزدانی علاوه بر انتشار یافتن آلبوم هایش در بازار موسیقی، در دنیای سینما نیز تجربه هایی را از سر گذرانده که آخرین نمونه آن فیلم «بوی گندم» است که به کارگردانی رضا خاکی به زودی اکران خواهد شد.

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.