مسعود دانشور با تیم ملی فوتسال تمرین نکرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این تمرین که از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه آغاز شد و یک ساعت هم به طول انجامید، بازیکنان تاکتیک‌های بازی با پاناما را مرور نمودند.

تمرین امروز تیم ملی فوتسال با گرم نمودن بازیکنان آغاز شد و در ادامه آنها کارهای ایستگاهی و ضربات اوت، کرنر و خطا را مرور نمودند. سپس بازی پنج مقابل چهار در قالب دفاع و حمله در دستور کار شاگردان صانعی قرار گرفت و آنها با ضربه به سمت دروازه کار خود را خاتمه دادند.

این تمرین در حالی در سالن برگزاری دیدار مقابل پاناما برگزار شد که مسعود دانشور در کنار دیگر ملی پوشان فوتسال حضور نداشت. دانشور از ناحیه کمر احساس درد می‌کند به همین خاطر امروز در تمرین شرکت نکرد تا هرچه سریعتر مهیای حضور در میدان شود.

در حاشیه تمرین ملی پوشان فوتسال ایران عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در جلسه هماهنگی پیش از دیدار ایران – پاناما که در سالن ورزشگاه نیمیبوتر برگزار شد، شرکت نمود.

تیم ملی فوتسال کشورمان آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند را از ساعت ۱۹ فردا (به وقت محلی) در سالن نیمیبوتر شهر بانکوک برگزار می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.