مسلمان واقعی آنجلینا جولی است!

جالب اینجاست که رسانه وزارت خارجه انگلیس اینگونه القا کرد که مسلمان واقعی آنجلیناجولی است که با روسری به میان آوارگان سوری در مرز ترکیه رفت و از آنها دلجویی کرد؟! نه جوانانی که به سفارت خانه های آمریکا حمله می کنند و لانه فتنه را به آتش می کشند.
مشرق: بی بی سی فارسی که این روزها در برابر خشم خروشان ملت های مسلمان با درماندگی تمام نظاره گر شعله ور شدن دایره اعتراضات است، با تحلیلی سطحی جوانان معترض مصری را افرادی هرج و مرج طلب نامید. 

بی‌بی‌سی‌فارسی در گزارشی، اعتراضات مردم مسلمان جهان به نمایش فیلمی که در آن، ساحت مطهر پیامبر گرامی اسلام(ص) مورد جسارت قرار گرفته است، واکنش «خشونت‌بار» توصیف کرد! و با لحنی توهین‌آمیز ادعا کرد: «در نگاهی نزدیک‌تر به «سنگ به دستان»، نشانه‌ای از انگیزه‌های سیاسی یا مذهبی به چشم نمی‌خورد[!] این‌ها به جوانانی می‌مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است[!] و برایشان فرقی نمی‌کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ‌پرانی می‌کنند، یا توهین به پیامبرشان؟[!]» 

جالب اینجاست که رسانه وزارت خارجه انگلیس اینگونه القا کرد که مسلمان واقعی آنجلیناجولی است که با روسری به میان آوارگان سوری در مرز ترکیه رفت و از آنها دلجویی کرد؟! نه جوانانی که به سفارت خانه های آمریکا حمله می کنند و  لانه فتنه را به آتش می کشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.