مسوولان با برخورد با اخلالگران اقتصادی و جلوگیری از تورم ، دشمن را مایوس کنند

حجت الاسلام والمسلمین ˈسید علی موسوی فرˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته تربت جام از مسوولین خواست که با نظارت بیشتر و برخورد جدی تر با اخلالگران و حرام خوران که خون مردم را در شیشه کرده اند، بار دیگر دشمنان را در این توطئه شکست دهند.

وی با تاسف از برخی نظرات در مورد اخلالگران اقتصادی ، اظهارداشت : باید با شدت جلوی آنهایی که در روند اقتصادی و قیمت ها اخلال می کنند، گرفته شود.

وی با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در جمع مردم بجنورد گفت: یکی از خطاهای اواسط دهه ۷۰ ادامه سیاست کنترل جمعیت بود و این خطا باید جبران شود، زیرا نسل جوان عامل و اساس پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام موسوی فر با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) به ابعاد مختلف زندگی آن امام همام پرداخت و گفت: پایگاه مردمی آن حضرت و احساس خطر طاغوت نسبت به این مساله منجر به شهادت رساندن ایشان شد.

وی همچنین با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: ازدواج و تشکیل خانواده یکی از اصول و ارکان سعادت بشر است.

امام جمعه تربت جام با اشاره به فلسفه ازدواج در دین مبین اسلام ، افزود: ازدواج صحیح موجب آرامش زن و مرد می شود و جامعه اسلامی را از ناامنی های اخلاقی و روحی حفظ می کند.

حجت الاسلام موسوی فر، بالا رفتن سن ازدواج در کشور را یک فاجعه دانست و گفت: فخر فروشی ها ، چشم و هم چشمی ها و تجمل طلبی ها و مهریه های سنگین از جمله موانع ازدواج است که باید برای آنها فکری شود.ک/۱

۷۴۹۰/۶۵۹

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.