مسوول قطری: فقط ۳ کشته در راه جام جهانی داشتیم/ دوست داریم عربستان به جام جهانی صعود کند

رییس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن ابراز امیدواری از صعود عربستان به جام جهانی تاکید کرد تنها ۳ نفر در راه ساخت ورزشگاه‌ها در این کشور کشته شده‌اند.

مسوول قطری: فقط ۳ کشته در راه جام جهانی داشتیم/ دوست داریم عربستان به جام جهانی صعود کند

به گزارش ممتاز نیوز، ناصر الخاطر، رییس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نشست با خبرنگاران درباره آمادگی برای مسابقات جام جهانی صحبت کرد.

او در ابتدای نشست خود گفت: ما بسیار نزدیک با سازمان بهداشت جهانی و فیفا کار می‌کنیم و همیشه وضعیت جهان را در مورد کرونا زیر نظر داریم. می‌بینیم که گردشگران واکسینه شده احساس آرامش بیش‌تری می‌کنند و برنامه‌های واکسیناسیون در سرتاسر جهان با سرعت بیش‌تری پیش می‌رود. واکسن‌های بیش‌تری در حال ساخت هستند، اما تاکنون هیچ پاسخ نهایی برای این سوال که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد وجود ندارد. باید ببینیم دنیا یک سال دیگر چگونه خواهد بود. صادقانه بگویم، همه ما امیدواریم و مطمئن هستیم که جهان در سال ۲۰۲۲، به موقع برای شروع جام جهانی فوتبال، به حالت عادی باز خواهد گشت.

ناصر الخاطر اضافه کرد: تعداد هواداران خارجی مورد انتظار ما در جام جهانی از حدود ۱.۲ میلیون تا ۱.۵ میلیون متغیر است. اگر بسیاری از فوتبالیست های معروف منطقه ما به جام جهانی راه پیدا کنند، برای مدت کوتاهی شاهد حضور هواداران زیادی در قطر خواهیم بود. عربستان بازار بزرگی است، آن‌ها اکنون در مسابقات مقدماتی عملکرد خوبی دارند و اگر عربستان صعود کند برای ما خوب است. آن‌ها تماشاگران زیادی دارند که می‌توانند بیایند و در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: با اطمینان کامل به شما می‌گویم که تنها سه کشته بر اثر حادثه در ساخت ورزشگاه‌ها داشته‌ایم. گاردین و سایر رسانه‌ها این خبر را منتشر کردند که در واقع ۵ تا ۶ هزار نفر کشته شده‌اند، این یک دروغ مطلق است. ما این اعداد را نمی‌شناسیم. اخیراً تایمز نیز اعتراف کرده است که آمار هزاران کشته صحیح نیست.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.