مسی:رقابت من و رونالدو را رسانه‌ها ساخته‌اند

۰۳م آذر ،

لیونل مسی مهاجم بارسلونا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد هشتادمین گل خود را در طول یک فصل به ثمر برساند و در آستانه رسیدن به رکورد گردمولر قرارداد.

قرارداد ستاره ریزنقش و گلزن کاتالان‌ها در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد و این بازیکن ۲۵ ساله عجله‌ای برای تمدید قرارداد با بارسلونا ندارد.

لیونل مسی در این‌باره به مارکا اظهار داشت: هیچ نگرانی برای تمدید قراداد با بارسلونا ندارم و این موضوع را بارها اعلام کرده‌ام. وی افزود: اهداف بزرگ و بلندمدتی را در باشگاه دارم و می‌خواهم بازهم موفقیت‌هایی را که بدست آورده‌ام دوباره تکرار می‌کنم.

مسی برای چهارمین توپ طلای پیاپی خود در رقابت با ستارگان دیگر است و دوست دارد تمرین کند، بازی کند و به پیروزی برسد.

مهاجم بارسلونا که خود یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا است، عنوان کرد: از دوران کودکی به دنبال موفقیت بوده‌ام، اما خیلی خوشحال می‌شوم این‌بار یکی از هم تیمی‌هایم برنده توپ طلا شود. بدون هم تیمی‌هایم این موفقیت‌ها را نمی‌توانستم به دست بیاورم.

از مسی دربارهٔ رقابت با رونالدو سوال کردند و او گفت: من با رونالدو رقابت نمی‌کنم و این بحث‌ها بیشتر از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود. تلاش می‌کنم با بارسا و آرژانتین بهترین عملکرد را داشته باشم. رقابت با رونالدو چیزی است که رسانه‌ها ساخته‌اند. هم من و هم رونالدو با هم هیچ رقابتی نداریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.