مسی: فقط یک جام با تیم ملی کم دارم

     مسی در صحبت هایی دراین باره گفته:« من این شانس را داشتم که در این باشگاهی ام و در عرصه فردی موفقیت های زیادی کسب کنم. حالا فقط یک افتخار با تیم بزرگسالان آرژانتین را کم دارم و امیدوارم که این افتخار به دست بیاید. این رویای من است. مسیر سختی برای رسیدن تا جام جهانی داریم. می خواهیم مقابل پاراگوئه و پرو به پیروزی برسیم.»

مسی درادامه درمورد بازیهای ملی آرژآنتین گفت:« ما خوش شانس بودیم که بعد از بازی با بولیوی روند بردهای ما شروع شد. ما به یک تغییر نیاز داشتیم و در بازی با کلمبیا، آزمایش سختی را پشت سرگذاشتیم و از آن سربلند بیرون آمدیم. بعد از آن بود که نتایج خوب از راه رسیدند و رو به جلو حرکت کردیم. امیدوارم که همین راه را ادامه بدهیم. ما حالا چندین برد متوالی کسب کرده ایم.»

مسی ادامه داد:« نمی دانم که آیا امسال بهترین سال من در تیم ملی است یا نه. ما در چند بازی متوالی به پیروزی رسیدیم و این موفقیتی است که مدتها بود که به آن دست نیافته بودیم. من در کوپا آمه ریکا عملکرد خوبی داشتم و بعد از آن فرازو نشیب هایی داشتم و الان از زمان حال لذت می برم.»

مسی با اشاره به انتقادات وارده نسبت به عملکرد او در تیم ملی آرژانتین که هر روز کمتر از قبل می شود، گفت:«من همیشه نسبت به خودم خیلی پرتوقع هستم و این باعث شده که من به اینجایی که هستم برسم. از پذیرش مسئولیت های بیشتر خسته نمی شوم. برای آنکه در دنیا بهترین باشی همیشه از خودم در هر بازی و در هر جلسه تمرینی بیشترین توقع ممکن را دارم. من  خوش شانسم  که در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در کنار بازیکنان بزرگی هستم که به من کمک می کنند تا بهتر شوم.»

مسی پیغامی هم برای هواداران آلبی سلسته داشت:« از حمایت آرژانتینی ها متشکرم. با نتایجی که تیم کسب می کند، تیم ملی رو به جلو می رود. ما احساس خوشبختی می کنیم که این هواداران در هر بازی، ما را همراهی می کنند.»

مسی درادامه به این نکته اشاره کرد که تمایل زیادی دارد تا در بازی خداحافظی آریل اورتگا، قهرمان آرژانتین در سالهای ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ شرکت کند:« من خوشحال می شوم که در بازی خداحافظی اورتگا حضور داشته باشم. بازیکنان خیلی مهمی هستند کارهای بزرگی برای  برای تیم ملی آرژآنتین انجام دادند و روزی نوبت به خداحافظی من می رسد.»

مسی درادامه به این نکته اشاره کرد که چطور فروتنی اش را حفظ کرده است:« سخت ترین کار برای من این بود که برای رسیدن به رویاهایم خانه ام در روساریو را ترک کنم. بعد از کلی مبارزه، تنها چیزی که تغییر کرد این است که حالا افراد من را می شناسند، ولی من همیشه همان مسی همیشگی هستم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.