مسکن ویژه تهران ارزان تر از منطقه تهرانسر

۰۵اردیبهشت،

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : واحدهای مسکونی تهرانسر ۴۰ درصد ارزانتر از واحدهای ساخته شده در منطقه تهرانسر است.

به گزارش Consbank، فریبرز واحدی در نشست خبری امروز با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از دو هفته آینده تعیین تکلیف متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر مشخص می شود، گفت: تمامی خوش حسابان مسکن های ویژه و ثبت نام کنندگان به موقع، تحویل واحدهای آنها زودتر از سایر متقاضیان صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: امکان خرید و فروش مسکن های ویژه نیز مانند سایر واحدهای مسکن مهر تا اتمام اقساط و تحویل سند وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت واحدهای مسکن ویژه تهرانسر تا ۴۰ درصد پایین تر از واحدهای مسکونی در منطقه تهرانسر است، گفت: قیمت مسکن های ویژه تهرانسر ۲۵۰ میلیون تومان است، در صورتی که قیمت های واحدهای مسکونی در منطقه تهرانسر هر متر ۳ میلیون و ۸۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن ویژه تهرانسر افزایش نمی یابد گفت: به تمامی پیمانکاران دستور داده ایم که مصالح خود را به موقع تامین نمایند تا دچار مشکل افزایش قیمت مصالح ساختمانی در سال آینده نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه یادآور شد: هیچ کدام از پیمانکاران حق افزایش قیمت واحدهای مسکنونی خود را ندارند و تا پایان آذرماه واحدهای خود را باید تحویل دهند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: ساخت مسکن ویژه تهرانسر تماما توسط آورده متقاضیان صورت می گیرد و یک ریال از منابع دولتی در ساخت این واحدها استفاده نشده است.

واحدی در خصوص سایت آتی شهر و منطقه ۲۲ گفت: در حال نقل و انتقال اسناد بین شهرداری تهران هستیم و در اینده نزدیک ساخت این واحدها آغاز می شود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.