مسکن ویژه تهران متوقف نشده است

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تا دیروز ۷۷۷ متقاضی مسکن ویژه تهران آورده ۲۰ میلیونی خود را به حساب خود واریز کرده اند گفت: مجوزهای قانونی برای ساخت واحدهای مسکن ویژه شهر تهران از اوایل سال ۹۱ گرفته شده بود.
 
تقی رضایی در گفت و گو با فارس افزود:اجرای پروژه ساخت مسکن در تهرانسر به تائید کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران رسیده است و برای اجرا به شهرداری منطقه ۲۱ اعلام شده بود.
 
وی با تأکید براینکه پروژه مسکن تهران متوقف نشده و با جدیت ادامه دارد ، گفت: مجوزهای قانونی برای ساخت واحدهای مسکونی مهر شهر تهران از اوایل سال ۹۱ گرفته شده بود و برای ساخت مسکن در سایر مناطق نیز مجوز دریافت شده است.
 
همچنین به گزارش روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی وی با بیان اینکه پروژه هم اکنون فعال است، اظهار داشت: از مجموع ۴ هزار واحد در دست ساخت منطقه تهرانسردر ۵۰۰ واحد ساخت فونداسیون به اتمام رسیده است .
 
وی با تاکید بر اینکه ساخت واحدهای مسکونی پروژه مسکن تهران با جدیت ادامه دارد ، افزود : موضوع این پروژه اوایل سال ۹۱ در کمیسیون ماده ۵ شهرداری مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت تا جایی که طراحی و نقشه های آن نیز به تأیید معاونت شهرسازی شهرداری تهران رسیده است و با تعامل این مجموعه به ویژه همراهی شهردار منطقه ۲۱ کار ساخت شروع شد و هم اکنون نیز در مرحله صدور پروانه هستیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چگونه کار پیش از صدور پروانه آغاز شد ، گفت : از آنجایی که نقشه ها به تأیید رسیده بود، با تعامل و همراهی شهرداری تهران کار را آغاز کردیم و هم اکنون نیز در حال دریافت پروانه هستیم.
 
رضایی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی در نقاط دیگری از شهر تهران نیز پیش بینی شده است ، تصریح کرد : نه تنها برای زمین های منطقه تهرانسر بلکه برای سایر مناطق نیز موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران گرفته شده و به محض اینکه کار از مرحله ساخت فونداسیون گذشت، اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام متقاضیان انجام می شود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.