مسی، رونالدو و اینیستا در مراسم گالا چه گفتند؟

۱۸م دیماه ،

333-4.JPG

سه نامزد نهایی کسب توپ طلای جهان در سال ۲۰۱۲ در مراسم پیش از اهدای جایزه به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که چند ساعت تا آغاز مراسم توپ طلای فوتبال جهان زمان داریم نامزدان کسب این جایزه در کنفرانسی خبری شرکت کردند که واکنش آن‌ها دربارهٔ این مراسم را مرور می‌کنیم.

کریستیانو رونالدو:

از اینکه جزو ۳ نفر برتر مرد سال فوتبال جهان انتخاب شده‌ام خوشحالم. اما اگر به عنوان مرد سال انتخاب نشوم زندگی به اتمام نمی‌رسد. من وجدان روشنی دارم.

رونالدو دربارهٔ اینکه زمانی که بچه بودی فکر می‌کردید روزی در جمع بهترین‌های دنیا قرار بگیرید گفت: آن زمان را بسیار به یاد نمی‌آورم. بازی کردن برای پرتغال برای من افتخار بود اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم، روزی بهترین بازیکن شوم. هر اتفاق امشب رخ دهد من به هدف خود رسیده‌ام.

وی ادامه داد: عملکرد لیونل مسی برای من ناامید کننده نیست و هر کدام برای تیم‌هایمان بازی می‌کنیم.

لیونل مسی:

ستاره آرژانتینی بارسلونا دربارهٔ شانس خود برای کسب چهارمین مرد سال جهان گفت: نمی‌دانم که آیا می‌توانم چهارمین توپ طلا را بگیرم یا نه. حقیقت این است که بسیار خوشبختم از اینکه در بهترین تیم جهان بازی می‌کنم و واقعا لذت می‌برم. به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. جوایز تیمی را به جوایز انفرادی ترجیح می‌دهم.

لیونل مسی در ادامه دربارهٔ کریستیانو رونالدو گفت: احمقانه است اگر او را یکی از بهترین بازیکنان جهان ندانیم. اما من با توجه به هم‌تیمی‌هایم ترجیح دادم به ژاوی، اینیستا و سرخیو آگوئرو رای دهم.

مسی در ادامه گفت: من و کریستیانو رونالدو و با یکدیگر رقابت نمی‌کنیم. ما برای تیم‌هایمان بازی می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم.

اینیستا:

هافبک خلاق بارسلونا نیز قبل از مراسم توپ طلای جهان نیز اظهار کرد: زمانی که بچه بودم در فکر این بودم که در فوتبال پیشرفت بکنم و بهترین باشم، اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم یک روزی در این مراسم حضور داشته باشم. برای من افتخار است که در بهترین تیم جهان بازی می‌کنم. اینکه اینجا هستم حس بسیار خاصی برای من دارد زیرا بازیکنان بزرگی در فوتبال جهان می باشند که می‌توانستند امشب در این مراسم حضور داشته باشند. بودن در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای من افتخار است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.