مسیراصلی ادامه بزرگراه شهید زین‌الدین آماده روکش‌آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیارحسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبرفوق افزود: عملیات جابجایی لوله آب ۱۴۰۰ میلی‌متر که معارض با کندروی ضلع‌شمالی پل وفادار می‌باشد، با سرعت درحال انجام است و تاکنون ۵۰۰ متر طول از شبکه جایگزین آن احداث‌شده‌ است.

وی همچنین بااشاره به عملیات احداث تقاطعات این مسیر، از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات قالب‌بندی در بخش‌های باقی‌مانده عرشه باندشمال پل وفادار خبرداد و گفت: تمام عملیات مربوط به آماده‌سازی این پل شامل اجرای روکش‌آسفالت، پیاده‌روسازی و نصب هندریل‌ها در باندجنوب آن به‌اتمام‌رسیده و پیش‌بینی‌می‌شود تنها ستون‌ باقی‌مانده باندشمال آن نیز ظرف یک‌هفته آینده تکمیل شود.

حسینی با اعلام‌اینکه پل تقاطع خیابان احسان نیز به‌زودی آماده اجرای روکش‌آسفالت خواهدشد، عمده‌عملیات‌ باقی‌مانده دراین تقاطع را شامل خاکریزی زیر پل دانست و یادآورشد این عملیات نیز روبه‌اتمام است. به‌گفته وی در پل‌دسترسی دانشگاه شهید عباسپور نیز عملیات نصب عرشه‌فلزی به‌اتمام رسیده و بتن‌ریزی این سازه در روزهای‌آتی آغاز می‌شود.

 بخش باقی‌مانده پروژه احداث بزرگراه شهید زین‌الدین شامل یک مسیر ۵ کیلومتری حدفاصل پل شهیدقائمی تا سه‌راه‌آزمایش است که تا اوایل پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.