مسیر سامانه خط ۱۰تندرو به سازی و ساماندهی شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردارمنطقه ۵ گفت:به منظور بهبود معابر وارتقای کیفی تردد طرح بهسازی و بازپیرایی مسیر سامانه خط ۱۰تندرو اجرا شد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید طلوعی شهردار منطقه با اشاره به این که مسیر خط۱۰ اتوبوس های تندرو حدفاصل میدان آزادی تا دانشگاه علوم و تحقیقات ۱۴ ایستگاه وجود دارد، افزود : با توجه به افزایش سفرهای شهری با آغاز بازگشایی مراکز آموزشی در این مسیر بهسازی و ساماندهی ایستگاه ها وهمچنین بازپیرایی فضای سبز این محدوده جهت تامین رفاه شهروندان وافزایش ایمنی تردد در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: مرمت روکش آسفالت ، لکه‌گیری مسیر، هم‌سطح سازی و رفع مشکلات روکش آسفالت و همچنین رنگ‌آمیزی نرده‌ها و نظافت و پاکسازی در طول مسیر انجام  شد.
 
شهردار منطقه گفت : در همین راستا همزمان با بهسازی و اجرای عملیات عمرانی طرح های ترافیکی جهت ایمن سازی مسیر اجرا شد.
 
به گفته وی نصب و ساماندهی مسیر به عناصر ترافیکی و علائم اخطار دهنده ، ساماندهی موانع فیزیکی ، رسیدگی به تابلوها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی خطوط از جمله اقدامات اجرایی است.
 
طلوعی تصریح کرد : با مشارکت شهرداری ناحیه ۳ وفضای سبز طرح بازپیرایی وهمچنین هرس شاخ وبرگ درختچه های حاشیه مسیر خط ۱۰تندرو درحال انجام است.
 
شهردار منطقه ۵ در ادامه از اجرای بهسازی و ساماندهی پایانه ها ی حمل و نقل عمومی منطقه خبر داد و گفت: احداث و تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی و همچنین تامین روشنایی پایانه ها وتقویت حمل ونقل عمومی  در حال انجام است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.