مشارکت افسران اطلاعاتی غربی در سرکوب مردم بحرین و شنود از منازل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه جزیره العرب، اطلاعات به دست آمده از کار گذاشته شدن دستگاه شنود در منازل افراد تحت تعقیب بحرینی به عنوان یکی از ابزارهایی که به رژیم برای بازداشت آنها کمک می کند، حکایت دارد.

بر این اساس، خانواده یکی از مظنونین دستگاه شنود را در منزل خود کشف کرده است و بلافاصله عوامل اطلاعاتی رژیم برای گرفتن این دستگاه به منزل این خانواده مراجعه کرده اند.

این تلاش در راستای طرح امنیتی است که توسط دو افسر خارجی که جذب وزارت کشور بحرین شده اند یعنی جان تیمونی از آمریکا و جان یتس از انگلیس پیاده می شود و این طرح متکی بر فناوری اطلاعاتی است.

دستگاه شنود مذکور قادر است که سخنان اعضای خانواده در داخل منزل را شنود می کنند  و از این طریق مناطق و مکان مظنونین کشف می شود و علاوه بر آن مکالمات افراد خانواده شنود می شود.

حمایت تکنولوژیکی و لجستیکی از رژیم بحرین از سوی رژیمهای غربی و در راس آن انگلیس نشان می دهد که غربی ها تمام توان امنیتی خود را در خدمت رژیم قرار داده اند و عزم خود را برای سرکوبی انقلاب بحرین و خواسته های آزادی خواهانه آن متمرکز کرده اند و دیدار وزیر کشور رژیم بحرین از انگلیس و گفتگو با مقامات این کشور از جمله وزیر اطلاعات انگلیس و حمایت امنیتی گسترده اسکاتلندیارد در کشف انبار مهمات در سلماباد در این راستاست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.