مشارکت حداکثری مردم از مولفه‌های اساسی در خلق حماسه سیاسی بود

۲۷خردادماه،

یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: به کارگیری از همه ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و مشارکت حداکثری مردم خلق حماسه سیاسی را محقق کرد.

“رضا طلائی نیک” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده ملت ایران درخلق حماسه سیاسی در روز ۲۴ خرداد، گفت: مردم، نظام و رهبر معظم انقلاب نقش اساسی در خلق حماسه سیاسی ایفا کردند؛ به کارگیری از همه ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با حمایت رهبر فرزانه انقلاب همراه با مشارکت حداکثری مردم و رقابت جدی، آزاد و عادلانه از مولفه‌های مهم در خلق حماسه سیاسی است.
 
وی در ادامه افزود: ملت ایران بار دیگر دشمنان نظام را با حماسه سیاسی در انتخابات ۲۴ خرداد ناامید کردند.

طلائی‌نیک با بیان اینکه غرب از چند ماه پیش به دنبال حضور حداقلی مردم و ایجاد شبهه و تردید در انتخابات ایران بوده است، تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و فشارهای سیاسی و روانی برای بازدارندگی از حضور حداکثری مردم و القای شبه و تردید نسبت به سلامت در رقابت‌های انتخاباتی از تلاش‌های سازمان یافته آشکار و پنهان دشمنان بود که ملت هوشمند ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری آنها را خنثی کردند.

وی در ادامه افزود: غافلگیر شدن غرب و صهیونیست‌ها نسبت به حضور حداکثری مردم و خلق حماسه سیاسی با انتخاباتی آزاد، سالم و عادلانه، موقعیت منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء بخشید.

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان اینکه ایران با خلق حماسه ۲۴ خرداد در رویکردهای داخلی و خارجی از پشتوانه مردمی و سیاسی برتری برخوردار بود، اظهار داشت: نتایج کمی و کیفی انتخابات در این پشتوانه عظیم از نظام جمهوری اسلامی ایران از ثمرات خلق حماسه سیاسی است.

طلائی‌نیک استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظام به ویژه رسانه ملی در جهت رقابت آزاد، سالم و عادلانه، توام با حضور حداکثری مردم را از شاخص‌های مهم اقتدار ملی و فراملی ایران دانست و افزود: ملت ایران با واکنشی قاطع به اهداف شوم دشمن تحریکات شبکه‌های ضد انقلاب خارج‌نشین را به ناکامی کشاند.

وی تصریح کرد: خنثی شدن اهداف شوم دشمن از ایجاد فاصله مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر دستاوردهای حماسه ۲۴ خرداد به شمار می‌رود.

این کارشناس مسائل راهبردی اظهار داشت: با حضور حداکثری مردم و برپایی انتخابات ۲۴ خرداد، شاخص‌هایی همچون انسجام و پیشرفت و  پیشبرد اهداف ملی تقویت شد.

طلائی‌نیک تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران توام با ایستادگی منطقی در پیشبرد دیپلماسی هسته‌ای و مواضع سیاست خارجی از پشتوانه حداکثری مردم، قدرت برتر یافت و می‌توان در واقع حماسه انتخابات ۲۴ خرداد را پشتوانه‌ای برای تحکیم بخشیدن به سیاست خارجی و یکپارچگی داخل نظام ترسیم کرد.

این کارشناس مسائل راهبردی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن باید محاسبات خود را نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد، چرا که حضور حداکثری مردم در خلق حماسه سیاسی در روز ۲۴ خرداد برآوردهای غرب و دشمنان را به نابودی کشاند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.