مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت مقاومت را به جهانیان اثبات می‌کند

۱۸اردیبهشت،

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت مقاومت را به جهانیان اثبات می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ثواقب در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‎های لرستان، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نه تنها قدرت مقاومت را به جهانیان اثبات می‎کند، بلکه دشمنان را وادار به تغییر رویه و رفتار در بحث‎های مختلف از جمله برنامه هسته‎‏ای و تحریم‎ها می‎کند.

وی افزود: خلق حماسه سیاسی در انتخابات از یک سو سبب اقتدار نظام در عرصه ملی و بین‎الملل می‌شود و از سوی دیگر یأس دشمنان و تغییر رفتار در معادلاتشان با سایر کشورها را نیز به همراه خواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه اگر حضور در انتخابات کمرنگ باشد مردم جهان اسلام از ایران ناامید می‌شوند، گفت: ضرورت دارد که با فراهم کردن بستر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه را برای تثبیت موقعیت نظام فراهم کنیم.

ثواقب از دانشگاهیان به عنوان یکی از نیروهای مرجع نقش‎آفرین در انتخابات نام برد و ادامه داد: تبیین ابعاد حماسه، تبیین شاخصه‎ها و معیارهای کاندیدای اصلح و استفاده از ظرفیت‎های موجود در دانشگاه چه به صورت فردی و چه با کمک تشکل‎ها از وظایفی است که دانشگاهیان برای فراهم کردن بستر خلق حماسه سیاسی در انتخابات باید به آن بپردازند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.