مشارکت فعال مردم و تشکل‌ها در انتخابات مانع از تکرار فتنه ۸۸ خواهد شد

۱۰م دیماه ،

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور گرایش‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف در انتخابات پیش رو به همراه مشارکت فعال مردم اجازه نخواهد داد حوادث و اتفاقات تلخ سال ۸۸ دوباره تکرار شود.

غلامعلی حداد عادل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجربه انتخابات سال ۸۸ اظهار داشت: عده‌ای برچسب تقلب را به یک نظام دینی زدند و لطمه‌ای را به نظام وارد کردند، لذا باید کاری کرد که انتخابات در کشورمان سبب سرافرازی و سربلندی شود.

وی انتخابات را آزمونی برای اشخاص و احزاب مختلف دانست و ادامه داد: همه باید در برابر این سوال قرار بگیرند که آیا انقلاب را برای خود یا خود را برای انقلاب می‌خواهند.

حداد عادل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اگر اشخاصی با احساسات مردم بازی کنند به کشور خیانت کرده‌اند، تصریح کرد: باید سعی کنیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم و مهره‌ای  برای پیشبرد اهداف دشمنان نظام نباشیم.

نماینده مردم تهران ادامه داد: مهمترین تحولی که با انقلاب اسلامی در جهان رخ داده، اثبات ممکن بودن حکومت دینی است که با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکر غرب و نظریه‌های آنها در مورد دین باطل شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضور گرایش‌ها و تشکل‌های سیاسی مختلف در انتخابات پیش رو به همراه مشارکت فعال مردم اجازه نخواهد داد حوادث و اتفاقات تلخ سال ۸۸ دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.