مشارکت فعال نیروهای نظامی و انتظامی در جشنواره “تلاوت من”

نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از جمله نهادهایی هستند که پرسنل آن در جشنواره “تلاوت من” حضور پررنگی داشته اند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، بر اساس آمار به دست آمده از شرکت کنندگان در جشنواره “تلاوت من”، علاوه بر نهادها، موسسات قرآنی، سازمان های تبلیغات اسلامی، دارالقرآن ها، کانون ها و موسسسات مردم نهاد و … که به صورت فعال و دسته جمعی در این جشنواره شرکت کرده اند، شرکت پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی از استان ها و شهرهای مختلف کشورمان در این جشنواره نیز از اتفاقات خجسته ای است که حکایت از نفوذ روح والای قرآن کریم در این مجموعه دارد.
شرکت برادران و خواهران نیروهای نظامی و انتظامی اعم از کارکنان، سربازان و فرماندهان این حوزه که اغلب به صورت تلاوت تصویری بوده، حاکی از کار مستمر و وسیع سازماندهی شده در این مجموعه ها در جهت انس با کلام الهی است.
پرسنل شریف نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان از شهرهایی چون، تهران، خرم آباد، سنندج، کرمانشاه، الشتر، بروجرد، ارومیه، پاوه، اسلام آبادغرب، مریوان، سقز، مهاباد، کنگاور، نهاوند، کوهدشت، قروه، مشهد، اصفهان، یزد و… با شرکت در این طرح بزرگ قرآنی، اثبات کردند که موفقیت های بی نظیرشان در دفاع از آب و خاک وطن عزیزمان که از جلوه های ناب عمل به قرآن است، به پشتوانه انس با قرآن کریم بوده است.
لازم به ذکر است؛ تاریخ دقیق مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی و اینترنتی تلاوت من، به زودی از طریق رادیو قرآن، رسانه ها دیداری و شنیداری و همچنین به وسیله ارسال پیامک به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.