مشارکت همکاران نیک‌اندیش دانشگاه همدان در احداث فاز دوم مسجد دانشگاه

۱۹ام بهمن ،

71141.bmp

بنا به اعلام دبیرخانه مجمع خیرین دانشگاه همدان از شهریورماه سال ۹۰ حدود ۱۲۱ نفر از همکاران دانشگاه در احداث فاز دوم مسجد بزرگ دانشگاه مشارکت مالی نمودند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، بنا براین گزارش، پیرو فراخوان کتبی رئیس دانشگاه از کارکنان دانشگاه اعم از اعضای هیأت علمی و کارکنان مبنی بر دعوت از آنها جهت کمک مالی به منظور تکمیل فاز ۲ مسجد و تأمین هزینه‌های نگهداری آن، تعداد ۱۲۱ نفر از همکاران دانشگاه با تکمیل فرم های مخصوص و اختصاص مبلغی از حقوق ماهانه خود برای مدت زمان مشخص یا تا پایان خدمت در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

در این زمینه دکتر زلفی گل ریاست دانشگاه نیز ضمن قدردانی صادقانه از این اقدام خداپسندانه خانواده بزرگ دانشگاه، اظهار امیدواری کرد این گونه قدم های خیر منشاء آثار خیری برای این عزیزان باشد.

گفتنی است مبالغی اهدایی که همکاران به طور ماهانه از حقوق خود جهت این امر اختصاص داده‌اند از ۱۰هزار ریال تا یک میلیون ریال در ماه می‌باشد که مجموع کمک‌های اهدایی بنا به نیت همکاران نیک‌اندیش، صرف نگهداری، تجهیز مسجد و مشارکت در تکمیل فاز ۲ آن شده است.

گفتنی است، با توجه به اینکه فاز ۲ مسجد دانشگاه هنوز تکمیل نشده است، دبیرخانه مجمع خیرین دانشگاه اعلام کرد: همکارانی که تمایل دارند مبالغی از حقوق ماهیانه خود را به منظور کمک به ساخت فاز ۲ مسجد دانشگاه اختصاص دهند، می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.