مشاهده جسم نورانی ناشناس در ایران

ماهیت جسم ناشناس مثلث‌مانندی که حوالی ساعت ۵ بامداد امروز جمعه در آسمان ایران دیده شد، هنوز مشخص نیست. با این حال تصاویر ارسالی منجمان آماتور ایرانی جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد.

ممتازنیوز : اعضای انجمن اخترشناسی شیراز که پنج‌شنبه شب برای رصد آسمان به ارسنجان فارس رفته بودند، پدیده نورانی بامداد امروز را مشاهده و از آن عکس گرفتند. امیر احتشامی از اعضای این گروه گزارش داد «نوک مخروط را با تلسکوپ‌های ۱۰ اینچ و ۸ اینچ رصد کردیم؛ اندازه ماهواره یا ماهواره‌بر (یا هرچیز دیگری که بود) بسیار بزرگ بود. ۷۵ درصد طول تصویر در چشمی ۲۵ میلیمتر و تلسکوپ‌ها با فاصله کانونی ۱۲۰۰ میلی‌متر».

عکس

خط کم‌نورتر در نزدیک راس مخروط مربوط به رد ماهواره METEOR 2-20 است. به نظر می‌رسد که این پدیده که در ارتفاع بالایی از سطح زمین اتفاق افتاده، مربوط به یکی از ماهواره‌ها یا ماهواره‌برها باشد. نزدیک‌ترین پرتاب انجام‌شده متعلق به پرتاب یک ماهواره فوق‌سری جاسوسی ایالات متحده و یازده ماهواره دیگر بود که حوالی ساعت ۲:۰۹ بامداد جمعه از ایالات متحده پرتاب شد.

عکس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخترشناسی, تصاویر جسم نورانی, تصاویر جسم نورانی مثلث مانند, جسم نورانی ناشناس در ایران, مشاهده تصاویر جسم نورانی ناشناس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.