مشاهیر جدید ستاره‌دار در هالیوود

«لیام نیسون»، «اورلاندو بلوم» و «متیو مک‌کوناگی» از برجسته‌ترین هنرپیشگانی هستند که به زودی نامشان در تالار مشاهیر هالیوود به ثبت می‌رسد.

اسامی چهره‌هایی که سال ۲۰۲۲ در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره‌دار می‌شوند، اعلام شد و خبر رسید نام لیام نیسون، کتی پری، متیو مک‌کوناگی و اورلاندو بلوم هم در این فهرست به چشم می‌خورد.

مشاهیر جدید ستاره‌دار در هالیوود

نام دو تن از شخصیت‌های مطرح هم با گذشت چند سال از مرگشان در این فهرست ثبت می‌شود. فعالان عرصه‌های سینما، تلویزیون، رادیو و موسیقی که آثار ماندگار خود را طی سال‌های متمادی به مخاطبان هدیه کرده‌اند، در پیاده‌روی هالیوود صاحب یک ستاره می‌شوند.

«توپاک شکور» رپری که در سال ۱۹۹۸ درگذشت و «فیل ‌هارتمن» کمدینی که سال ۱۹۹۸ بدرود حیات گفت، دو هنرمندی هستند که یادشان در تالار مشاهیر هالیوود گرامی داشته می‌شود.

مشاهیر جدید ستاره‌دار در هالیوود

از بازیگران عرصه‌ سینما که سال‌ آینده میلادی موفق به کسب این افتخار می‌شوند می‌توان به اورلاندو بلوم،‌ لیام نیسون، ری ‌دالبی، سالی فیلد، جسیکا لانگ، متیو مک‌کوناگی، پل مازورسکی و تام شراک اشاره کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، در حوزه‌ تلویزیون هم دابنی کولمن، کیلی کوکو، کلر دینز و شریل هالینز هنرمندانی هستند که به زودی در میان ستاره‌داران هالیوود قرار می‌گیرند.

اسامی چند ترانه‌سرا،‌ تهیه‌کننده‌ی آلبوم‌های موسیقی و گروه موسیقی هم به عنوان برگزیدگان امسال هالیوود اعلام شده است. «رانان المندارز کوئلو» هم تنها فرد رادیویی است که نامش در پیاده‌روی هالیوود حک خواهد شد.

تاریخ برگزاری مراسم ثبت ستاره به نام این هنرمندان هنوز اعلام نشده است.

منبع:ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.