مشاور رئیس جمهور: رفع فیلتر فیس‌بوک باید مسیر قانونی خود را طی کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، دربارهٔ رفع فیلتر فیس‌بوک،‌ گفت: کمیته تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای وظایف قانونی دارد که رفع فیلتر فیس‌بوک نیز باید در این کمیته مسیر قانونی خود را پشت سر بگذارد.
 
محمدرضا صادق در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، دربارهٔ برگزاری جلسه هفته قبل خود با نمایندگان ۶ وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی (وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اطلاعات، دادگستری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش)‌ گفت: این جلسه در راستای جلساتی بود که همواره با نمایندگان دولت در بخش‌های مختلف شوراها و کمیسیون‌ها برگزار می‌کنیم که این مهم امری عادی تلقی می‌شود.
 
صادق، دربارهٔ این که آیا وی از سوی شخص رئیس‌جمهور مأمور به انجام این کار شده یا اینکه به صورت فردی تصمیم به برگزاری چنین جلسه‌‌ای گرفته است، ادامه داد: ما در قبل هم با نمایندگان دولت در کمیته تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای جلسه داشتیم که این جلسه نیز همانند سایر نشست‌هایی است که با رسانه‌ها و موضوعات مختلف برگزار می‌شود.
 
مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، در مورد اقدامات دولت برای رفع فیلتر فیس‌بوک، گفت: در این زمینه کمیته تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای وظایف قانونی خود را دارد و هر اقدامی در این‌باره نیز باید مسیر قانونی خود را طی کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.