مشاور رییس‌جمهور: فتنه ۸۸ قابل پیش‌بینی بود و فتنه ۹۲ قابل پیشگیری است

۲۶م دیماه ،

مشاور رییس‌جمهور طی یادداشتی با عنوان “فتنه ۸۸ قابل پیش‌بینی بود و فتنه ۹۲ قابل پیشگیری است”، گفت: بی‌تردید به تعطیلی کشاندن انتخابات و تعطیل نمودن پروسه انتخابات در کشور، اولویت اول دشمن است، از سناریوی آمدن و نیامدن‌های بعضی جریانات و چهره‌های سیاسی بر می‌آید که سه ضلع آن مثلث شوم، به دنبال تمام کردن کار ناتمام خویش در فتنه ۸۸ می باشند.
در یادداشت علی زارعی نجفدری آمده است:
* زمزمه خارج کردن برگزاری انتخابات از دستگاه اجرایی کشور که در ۳ دهه قبل، برگزاری موفقیت‌آمیز کلیه انتخابات را در کمال آزادی و صحت و سلامت به عهده داشت، آشکارا زیر سوال بردن سلامت انتخابات است که در راستای کلید واژه فتنه انگیز انتخابات آزاد می‌باشد و این، پوست خربزه‌ای بود که خالقانِ کلید واژه انتخابات آزاد، زیر پای بعضی‌ها گذاشتند و متأسفانه بعضی‌ها لغزیدند! و چه لغزیدنی !!
* برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، به نوعی فضای پیش از انتخابات دهم در حال تکرار است. از شواهد و قرائنِ پیدا و پنهان بر می‌آید که سه ضلع مثلث: ” خارج از کشور”، ” اراده کانون داخل کشور ” و ” پیاده نظامهای دشمنان خارجی و اراده کانون داخل کشور ” می‌خواهند جدول و پازل فتنه ۸۸ را که با تدبیر هوشمندانه رهبر دور اندیش انقلاب و حضور حماسی و تحسین‌ برانگیز و یکپارچه مردم در ۹ دی ۸۸ ناقص مانده را تکمیل کنند.
* برای تکمیل و پُر کردن این پازل و جدول دشمن، واژه‌ها و مفاهیمی چون: ” دولت وحدت ملّی “، ” دولت ائتلافی “، ” بازگرداندن تعادل به جامعه ” ، “لزوم برگشت به وضعیت قبل از سال ۸۴ “، ” مدارا و سازش با دنیای غرب ( جریان سلطه ) ” و … در ذیل کلید واژه ” انتخابات آزاد” طراحی و تدارک دیده شد و بعضاً اشخاص و شخصیتهای مدعی اصول‌گرایی خواسته یا ناخواسته در تکمیل این پازل کمک کردند.
* کلید واژه انتخابات آزاد برای انتخابات یازدهم، کلید واژه بسط داده شده  تقلب در انتخابات دهم ریاست جمهوری است. اگرچه کلید واژه اصلی برای تدارک فتنه ۹۲،  انتخابات آزاد  است، ولی باید هوشیار بود که تکمیل این جدول دشمن، مراحلی دارد که برای هریک از مراحل، مفاهیم و کلید واژه‌های میانی و واسط در نظر گرفته شده است. 
*  بی‌تردید به تعطیلی کشاندن انتخابات و تعطیل نمودن پروسه انتخابات در کشور، اولویت اوّل دشمن می‌باشد. زیرا با این کار، از یکسو بین مردم و نظام فاصله انداخته و به زعم خود تدریجاً مردم را از نظام جدا می‌کنند و از دیگر سو، در برخورد و دشمنی با نظامِ غیر‌انتخاباتی و غیر‌مردمی، توجیه و دست آویزی پیدا خواهند نمود و همچنین بی‌تردید، عقبه داخلی دشمنان چون پایگاه مردمی ندارند و نمی‌توانند رأی بیاورند، به فکر به تعطیلی کشاندن انتخابات می‌باشند تا در سایه تعطیل شدن انتخابات، فضای کشور را هرج و مرج و امنیتی جلوه داده و وانمود نمایند فردی باید بیاید که بتواند هرج و مرج را خاتمه دهد و او را ناجی مردم معرفی کنند!

*  از نوع ورود و سناریوی آمدن و نیامدن‌های بعضی جریانات و چهره‌های سیاسی به صحنه انتخابات یازدهم که شباهت بسیاری با فضای پیش از انتخابات دهم دارد، بر می‌آید که سه ضلع آن مثلث شوم، به دنبال تمام کردن کار ناتمام خویش در فتنه ۸۸ می‌باشند و برای آن، برنامه‌ها و سناریوهای مختلفی اندیشیده و تدارک دیده‌اند. برای این منظور، کلید واژه تمام کردن کار ناتمام خویش را ” انتخابات آزاد ” قرار داده‌اند.
* بیانات روشنگرانه ولایت امر در ۱۹ دی ماه جاری در تبیین اهداف شوم پشت پرده بکارگیری کلید واژه انتخابات آزاد، چشم فتنه را نشانه رفته و مردم و جامعه را در مقابل هجمه ویروس‌های سیاسی اجتماعی واکسینه نموده و نظام سلطه و اراده کانون داخل کشور را به انفعال کشانده است، به گونه‌ای که آنها اگر هم بخواهند به انتحار سیاسی روی آورده و شیطنت را ادامه دهند، چاره‌ای جز تغییر سناریو ندارند.
* فتنه ۹۲ قابل پیشگیری است اگر از یکسو، به نوع ورود جریان سلطه و عقبه داخلی آنها اعم از اراده کانون داخل کشور و جریانات و چهره‌های سیاسی پیاده نظام آنها و از دیگر سو، بیانات و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه جاری توجه و تأمل شود و نگاه‌ها همچنان به انگشتان اشاره و بیانات روشنگرانه آن حکیم دور اندیش باشد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.