مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه: بعضی از فتنه‌گران دچار آلزایمر سیاسی شده‌اند

۰۳م آذر ،

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوپهلو رفتار کردن سران بعضی کشورهای اسلامی ریشه در نفاق آنان دارد.

سردار یدالله جوانی در حاشیه گردهمایی دانشجویان بسیجی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه بعضی از کشورهای اسلامی که ادعای حمایت از مسلمانان غزه را دارند، با اتخاذ مواضع دوپهلو بسیار نفاق‌آلوده عمل می‌کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران کشورهای عربی باید تکلیف خود را روشن کنند، اگر با فلسطینی‌ها می باشند مرزها را باز کرده و از آنان حمایت‌های عملی انجام دهند و اگر با صهیونیست‌ها می باشند رسما اعلام نمایند.

جوانی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه ۸۸ اشاره و یادآور شد: فتنه‌گران قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با لطف خدا و بصیرت ملت ایران آنان رسوا و ذلیل شدند.

وی با بیان این‌که بعضی از فتنه‌گران دچار آلزایمر سیاسی شده‌اند، افزود: ملت ایران هرگز جنایت‌های فتنه‌گران در سال ۸۸ را فراموش نخواهد کرد؛ این اشخاص با ایستادگی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت شریف ایران اسلامی کسانی را که به انقلاب و کشور آسیب زدند و سببات شادی دشمنان را فراهم کردند، هرگز نخواهد بخشید.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.