مشایی رای نمی‌آورد/ به اصلاح قانون انتخابات، سیاسی نگاه نشود

۱۸م آذر ،

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ تغییرات اخیر در دفتر دولت و احتمال کاندیداتوری مشایی گفت: به نظر من بنده اگر حضور وی در انتخابات مشکلی نداشته باشد رای نخواهد آورد.

مسعود میرکاظمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به اصلاح قانون انتخابات در مجلس گفت: اگر تغییراتی که در قانون رخ می‌دهد مورد نظر شورای نگهبان بوده و برای نظارت بیشتر صورت گیرد، پسندیده است.

وی افزود: البته بعضی مواد مانند ماده ۳۵ زاید است و حذف خواهد شد .

رئیس کمیسیون انرژی همچنین تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی، شورای نگهبان و مجلس با یکدیگر در اصلاح قانون انتخابات همکاری کنند تا هم این اصلاح به صورت درست صورت گیرد و هم نظارت در روند این اصلاح باشد، خلاءها رفع شده و خوب است.

میرکاظمی در ادامه افزود: دیدگاه سیاسی در روند اصلاح قانون انتخابات چه از طرف دولت و چه از طرف مجلس دور از وحدتی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند.

وی هم چنین دربارهٔ تغییرات اخیر در دفتر دولت و احتمال کاندیداتوری مشایی گفت: مشایی به طور صریح برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده است اما به نظر من بنده اگر حضور وی در انتخابات مشکلی نداشته باشد رای نخواهد آورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.