مشایی: انتخابات برای من موضوعیتی ندارد، اصلا تبلیغات انتخاباتی چی هست؟/ بقایی: جدایی‌ام از هیات ایرانی در سفر مصر حرف مفت است

۲۸ام بهمن ،

اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در پایان نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی دربارهٔ اظهارنظرها و نقل قول‌هایی که از وی دربارهٔ حضور در انتخابات مطرح می‌شود، گفت: آیا بحث انتخابات موضوعیتی دارد که من دربارهٔ آن صحبت کنم؟
آنچنان که فارس گزارش داده، وی دربارهٔ اینکه آیا مطرح شدن شعار «زنده‌باد بهار» باز کردن بحث انتخابات توسط آقای رئیس‌جمهور است یا خیر؟، افزود: اصلاً بحث تبلیغات انتخاباتی چه چیزی هست؟
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد دربارهٔ اینکه منظور رئیس‌جمهور از بحث «زنده باد بهار» چه بود؟، گفت: منظور رئیس‌جمهور از «زنده‌باد بهار» امام زمان (عج) است. همانگونه که در مورد ایشان آمده است السلام‌عیلک یا ربیع‌الانام.
بقایی: جدایی‌ام از هیات ایرانی در سفر مصر حرف مفت است
حمیدبقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور هم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر دارم که در سال ۵۷ چه شور و شوقی میان مردم بود و امروز هم که در سال هستیم و همان شور و شوق در میان مردم وجود دارد. در حقیقت ۲۲ بهمن، یوم‌الله است.
بنا به گزارش ایسنا در ادامه، خبرنگاری به بقایی گفت “شنیده شده شما در سفر به مصر در بدو ورود از هیات جدا شده‌اید و زمان برگشت دوباره به هیات برگشتید” که بقایی پاسخ داد: اینها حرف مفت است.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.