مشخصه اصلی رژیم صهیونیستی تجاوز و کودک‌کشی است

۰۶م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به غزه، خوی وحشیگری خود را بیش از پیش به جهانیاند نشان داد،چراکه یکی از مشخصه‌های اصلی این رژیم اشغالگر تجاوز و کودک‌کشی در منطقه است.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به غزه  گفت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به غزه، خوی وحشیگری خود را بیش از پیش به جهانیان نشان داد،چراکه یکی از مشخصه‌های اصلی این رژیم اشغالگر تجاوز و کودک‌کشی در منطقه است.

وی در ادامه افزود: ادعای پوچ و بی‌اساس رژیم جعلی صهیونیستی مبنی براینکه هیچ نیروی نظامی توان مقابله با آنها را ندارد، دروغی بیش نیست،چراکه جنبش مقاومت فلسطین توانست تل‌آویو را هدف قرار دهد.

معین آبادی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با سکوت مجامع بین المللی، جنایات خود را در فلسطین اشغالی و نوار غزه تشدید کرده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: با اصابت موشک‌های نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی،این رژیم بیش از قبل آسیب پذیری خود را نشان داده، لذا با افزایش مقاومت از طرف مردم مسلمان غزه می‌توان انتظار داشت که صهیونیست‌ها ضربه سخت دیگری از مقاومت اسلامی دریافت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.