مشخص شدن خط مشی انتخاباتی شورای هماهنگی اصلاحات در مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان

۲۲م آذر ،

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات گفت: قاعدتا باید خط مشی شورا در انتخابات آتی برای حرکت‌های بعدی، در مجمع بزرگ اصلاح طلبان مشخص شود.

نجفقلی حبیبی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ ورود شورای هماهنگی اصلاحات به بررسی مصداقی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، اظهار داشت: شورای هماهنگی اصلاحات تاکنون ورودی به بررسی مصداقی کاندیداهای انتخابات آتی نداشته است و در حال حاضر نیز مباحث کلی انتخابات را در دست تدوین داریم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات ادامه داد: راهکارهای برگزاری مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان را طی جلسات اخیر مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم.

وی اظهار داشت: عمده اشخاص شرکت کننده در مجمع بزرگ اصلاح طلبان، از اعضای شورای هماهنگی اصلاحات می باشند اما ممکن است مهمانان ویژه‌ای را نیز به این همایش دعوت کنیم.

حبیبی در پاسخ به اینکه آیا شورای هماهنگی اصلاحات طرحی خاص خود را در مجمع بزرگ اصلاح طلبان ارائه می‌کند یا خیر، گفت‌: همه گروه‌های عضو شورا هماهنگی در مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان نظرات خود را بیان می‌کنند و در نهایت نیز اتفاق نظری در این مجمع حاصل می‌شود.

وی دربارهٔ  استراتژی نهایی شورای هماهنگی اصلاحات در انتخابات آینده، خاطر نشان کرد: قاعدتا باید تصمیم‌های مهم، اصلی برای انتخابات و خط مشی شورا برای حرکت‌های بعدی، در مجمع بزرگ اصلاح طلبان مشخص شود.

لازم به ذکر است که چندی پیش نجفقلی حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از برگزاری مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان در ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه خبر داده بود؛ همچنین برگزاری این گردهمایی به کمیته سیاسی شورای هماهنگی با ریاست غریبانی محول شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.