مشرف از بازگشتش به پاکستان در اوایل سال آینده میلادی خبر داد

۲۹ آبان ،

isi.jpg

رئیس جمهوری اسبق پاکستان اعلام کرد که قصد دارد حتی با وجود تهدید به مرگ، دستگیری و زندانی شدن اوایل سال آتی میلادی برای شرکت در انتخابات سراسری به این کشور باز گردد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مشرف در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز گفت، اتهامات علیه وی تماما باانگیزه سیاسی مطرح شده‌اند.

وی به توطئه برای قتل بی‌نظیر بوتو و خیانت متهم شده است. بی‌نظیر بوتو در دسامبر سال ۲۰۰۷ میلادی ترور شد.

مشرف در این مصاحبه گفت: تمام پرونده‌ها علیه من کاملا سیاسی می باشند و تمامی حکم‌های تحت تعقیب علیه من بی‌پایه و اساس می باشند چرا که من در دادگاه حاضر نشده‌ام. از لحاظ قانونی آن‌ها هیچ پرونده‌ای علیه من ندارند. آن‌ها نتوانستند هیچ پرونده‌ای را علیه من اثبات کنند.

پرویز مشرف در این مقطع وقتی در وقت خود را دبی و لندن سپری می‌کند.

وی مدعی است که حمایت گسترده پاکستانی‌ها را دارد و دیگر آن مرد سابق نیست.

رئیس‌جمهوری اسبق پاکستان خاطر نشان کرد: به صفحه فیس بوک من بروید طرفداران من از ۵۰۰ هزار تن هم قبل‌اند. ۹۲ درصد این اشخاص در پاکستان می باشند و بیش از ۵۰ درصد آن‌ها نیز بین ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارند.

اما ژنرال مشرف ۶۹ ساله دقیقا وقت بازگشت خود به پاکستان را اعلام نکرده است. تردیدهایی در خصوص این مساله که آیا وی واقعا قصد بازگشت دارد یا خیر وجود دارد.

سفر ژانویه قبل وی به پاکستان در آخرین دقایق لغو شد. چرا که مدیر برنامه‌های ژنرال مشرف اعلام کرد که وی آمادگی رویارویی با خطر دستگیری و زندانی شدن را نداشت.

رئیس جمهوری اسبق پاکستان با اشاره به عمران خان، بازیکن سابق کریکت که به سیاست روی آورده است افزود: این مرد مشکل من نیست ما هر دو در میان جوانان و زنان محبوبیت داریم. ما هر دو در میان اقلیت‌های پاکستان از شهرت برخورداریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.