مشرف قبل از انتخابات به پاکستان باز می‌گردد

۰۹ام بهمن ،

رئیس‌جمهور پیشین پاکستان گفت اواخر فوریه و حدود سه ماه و نیم قبل از انتخابات آینده به کشورش باز خواهد گشت، این بازگشت به منظور جان تازه‌ای بخشیدن به حزبش، حزب مسلم لیگ است تا شانس‌های انتخاباتی آن را افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه هرالد تریبون، پرویز مشرف، رئیس حزب مسلم لیگ پاکستان که در سالن “ساندویو برودکستینگ” نیویورک سخن می‌گفت، اظهار داشت که متقاعد شده مردم پاکستان آماده یک تغییر سیاسی می باشند و او نقشش را در این خصوص ایفا خواهد کرد.

پرویز مشرف، رئیس‌جمهور پیشین پاکستان سال قبل میلادی متعهد شده بود که تبعید خود خواسته‌اش را پایان دهد و به پاکستان برگردد، اما بعد از آن با استناد به تهدیدهای امنیتی بازگشتش را به تعویق انداخت.

مشرف پس از آن در یک کنفرانس مطبوعاتی توسط خبرنگاران تحت فشار قرار گرفت برای بازگشتش به پاکستان تاریخ دقیقی را ارائه کند. وقتی به مشرف گفته شد که او ممکن است در بازگشتش به پاکستان دستگیر شود، گفت حکم بازداشت او در عدم حضور او در دادگاه پاکستان برای مواجهه با اتهاماتی که علیه او مطرح شده، ریشه دارد. وی گفت بنا بر دستور دادگاه او در بازگشتش به آنجا خواهد رفت.

وقتی از مشرف پرسیده شد که چرا جانش را با بازگشت به پاکستان به خطر می‌اندازد، گفت: بدون ریسک چیزی به دست نمی‌آید، من با کسی دشمنی ندارم اما به پاکستان عشق می‌ورزم.

مشرف در سخنرانی خود از سابقه‌اش هنگامی که قدرت را در دست داشت، دفاع کرد و مدعی شد، پاکستان پیشرفتی همه جانبه را تجربه کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.