مشعل: الجعبری یکی از شخصیت‌های بزرگ امت بود

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که احمد الجعبری تنها فرمانده گردان‌های شهید عزالدین قسام و جنبش حماس نبود بلکه یکی از شخصیت‌های بزرگ امت بود که پیش از شهادتش آثار بزرگی از خود iبه جای گذاشت.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که در کنفرانس جنبش اسلامی سودان در شهر خارطوم سخن می‌گفت، اعلام کرد: هر کس با این مرد (الجعبری) دیدار می‌کرد، دلاوری و رشادت را در چهره وی می‌دید. وی با رشادت زندگی کرد و با شهامت شهید شد. او مردی بود هشیار، ادیب، با اراده و مطمئن که سال‌های طولانی زندان نتوانست وی را تضعیف کند و جان و عمرش را در راه فلسطین فدا کرد.

مشعل تصریح کرد: الجعبری iبه دیدار حق شتافت و در خاک مقدس و مبارکی مدفون شد اما شما، ای صهیونیست‌ها! مطمئن باشید که از خاک فلسطین خارج خواهید رفت و خون شهدا راه قدس و فلسطین را برای ما نزدیک می‌کند.

وی با تاکید بر این که دوران عربده‌کشی و قلدری صهیونیست‌ها در سایه iبهار عربی و حوادث و تحولات منطقه iبه سر آمده است، از رهبران امت عربی و اسلامی خواست که چشم‌انداز وسیع‌تری برای خود ترسیم کرده و قبل تاریک و سیاه امت در مقابل پروژه صهیونیستی در سرزمین فلسطین را iبه تاریخ بفرستند.

این رهبر برجسته فلسطینی ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ایجاد وضعیت بازدارندگی در مقابل ملت فلسطین را مضحکه‌آمیز خواند و گفت: تو ای اسرائیل! عضو طبیعی و عادی این امت نیستی.. تو یک رژیم اشغالگری و طرف اشغالگر هرگز نمی‌تواند ملت‌های آزاده را از دنبال کردن هدفشان بازدارد.

وی با اشاره iبه این ادعای رژیم صهیونیستی که می‌خواهد زیرساخت‌های مقاومت در نوار غزه را نابود کند، اظهار داشت: زیرساخت‌های مقاومت، ملت ماست؛ همین مردان و زنان و فرزندان ملت فلسطین و البته امت بزرگ ما.

مشعل ضمن تاکید بر وفاداری حماس iبه خون شهدا و حامیان مقاومت، خطاب iبه ساکنان نوار غزه و iبه منظور تشویق آنها iبه پایداری و ایستادگی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ای اهل غزه! ثابت‌قدم باشید که شما تاکنون حماسه‌های متعددی را رقم زده‌اید و مانند یک دست واحد بجنگید. شما با ایستادگی خود در جنگ غزه تاریختان را رقم زدید.

مشعل از مبارزان مقاومت نیز خواست با هوش بالا و دل شجاع iبه جنگ رژیم صهیونیستی بروند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.