مشعل دفاع‌ از ارزش‌های‌انقلاب در دست جوانان است

۲۲ آبان ،

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان، گفت: نقش بی‌بدیل جوانان در پایه‌گذاری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تثبیت ارزش‌های انقلاب و نقش‌آفرینی در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش تفسیری سرویس «جوانان» ایسنا، حمدالله کریمی اظهارکرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی همواره با مکر همیشگی خود در صدد جذب جوانان ما از طریق برنامه‌های مختلف می باشند.

وی عنوان کرد: جوانان در عصر حاضر محتاج به زبان مناسب خود بوده و در این جهت دشمنان به دنبال تولید زبان مناسب جهت پاسخ گویی به مطالبات جوانان می باشند که می طلبد مسئولان ذیربط از این مسئله مهم غافل نبوده و با ایده‌های نو و جوان به دنبال پاسخ‌گویی به مسائل جوانان باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کردستان، تصریح کرد: مسئولان دلسوز در جهت مرتفع نمودن نیازهای جوانان، باید به دور از هر گونه عواطف و احساسات عمل کرده و تصمیم‌گیری‌ها مبتنی بر عقلانیت، تخصص و تعهد باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه جوانان و داشتن روحیه نشاط و سرزندگی و تعهد در بین جوانان، بهترین قشری که توانایی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را دارند، همین جوانان بوده و می‌طلبد مشعل پر افتخار دفاع از ارزش‌های انقلاب را به دست جوانان بدهیم.

کریمی با تاکید بر محتوایی بودن برنامه‌ها، عنوان کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید از توانایی‌های جوانان استفاده شود.

وی یادآور شد: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، حمایت و تقویت سازمان‌های مردم نهاد، تخصیص اعتبارات مناسب، بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های مالکنظران در برنامه‌ریزی‌های حوزه جوانان و ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان استان از جمله نیازهای کاری در حوزه جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان گفت: باید به سمتی برویم که جوانان امروز همانند جوانان دیروز، خودشان پاسخ کوبنده‌ای به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بدهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.