مشکلات مرغداران روی میز ‌کمیسیون کشاورزی مجلس


مشکلات مرغداران روی میز ‌کمیسیون کشاورزی مجلس

۱۶:۰۲ (شنبه ۱۴ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

کارگروه دام و طیور کمیسیون کشاورزی مشکلات مربوط به مرغداران گوشتی را با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان بررسی می‌کنند.

 اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهند داد.

اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه رسیدگی به طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را ادامه داده و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل‌های اول و دوم الحاقی به کنوانسیون‌های ژنو ۱۹۷۷ جلد اول ماده ۵۵ را بررسی می‌کنند.

همچنین کمیسیون کشاورزی در جلسه روز سه‌شنبه علاوه بر ادامه رسیدگی به طرح جامع و منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، طرح اصلاح مواد ۳۸ و ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ را بررسی می‌کند.

کارگروه کشاورزی این کمیسیون نیز با تشکیل جلسه‌ای در روز دوشنبه بررسی طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها را ادامه می‌دهند.

کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست کمیسیون کشاورزی نیز طرح اصلاح مواد ۳۸ و ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی می‌کند.

همچنین کارگروه دام و طیور و آبزیان این کمیسیون نیز بررسی مسائل و مشکلات مربوط به مرغداران گوشتی با حضور نمایندگان اتحادیه مرغداری سراسری گوشتی، نمایندگان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان تعاون روستایی را در دستورکار دارند.

.

.

.

.

.

..

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.