مشهد بالاترین درصد حاشیه‌نشینی در کشور را به خود اختصاص داده است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، گفت: امروز حاشیه‌نشینی در مشهد به یکی از مشکلات بسیار مهم در این شهر تبدیل شده و این امر مشکلاتی را برای مسئولان شهری ایجاد کرده است.

“نصرالله پژمان‌فر” نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه امروز حاشیه‌نشینی در مشهد به یکی از مشکلات بسیار مهم در این شهر تبدیل شده، اظهار داشت: امروز شهر مشهد بالاترین درصد حاشیه نشینی در کشور را به خود اختصاص داده و این امر مشکلاتی را برای مسئولان شهری ایجاد کرده است.

وی با اشاره به مشکلات دیگر حوزه انتخابیه‌اش، گفت: در حال حاضر ارتفاع‌سازی در اطراف مشهد رشد فزاینده‌ای داشته و تنفسگاه این شهر را با مشکل مواجه کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس، افزود: علی‌رغم اینکه این ساخت وسازها غیر‌کارشناسی صورت گرفته بود، از اخذ مجوز این ساخت وسازها ممانعت به عمل آمد و در صدد ابطال پروانه کسب هستیم.

پژمان‌فر با بیان اینکه در کنار سایر مسئولان شهری پیگیر این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: این اتفاق در آینده تاثیرات منفی در فضای فرهنگی شهر مشهد خواهد داشت، بنابراین باید از این امر جلوگیری کرد تا اثرات نامطلوبی را بر جای نگذارد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.