مشکلات راه های مواصلاتی و مسکن مهر گلپایگان بررسی شد

۲۶م اسفند ،

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گلپایگان عصر شنبه در این جلسه با اشاره به اهمیت چهارخطه کردن راه های مواصلاتی گلپایگان خوانسار، گلپایگان موته و گلپایگان خمین، گفت: تا کنون بخشی از این راه ها به صورت چهار خطه انجام شده است.

ˈمحسن حسین میرزاییˈ با اشاره به اهمیت چهارخطه کردن راه های مواصلاتی این شهرستان، خواستار رفع نقاط پرحادثه و تسریع در چهارخطه کامل این محورها با هدف کاهش حوادث جاده ای و روان سازی ترافیک شد.

وی همچنین بر بهسازی و روکش آسفالت جاده گلپایگان به روستای تیکن از توابع این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اهمیت طرح مهم ساخت واحدهای مسکونی مسکن مهر گفت: بیش از پنج هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است که تعدادی از این واحدها در حال آماده شدن و بهره برداری است.

حسین میرزایی همچنین خواستار رفع مشکلات و تنگنا برای تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکونی مسکن مهر و مشکلات شهرک الوند در این شهرستان شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان هم دراین نشست گفت:در محور موته گلپایگان ۲۰ کیلومتر عملیات زیرسازی انجام شده و آماده اسفالت است.

ˈمحمود محمود زادهˈ افزود: در دیگر محورها نیزاقداماتی برای رفع نقاط پرحادثه و چهار خطه شدن در حال اجراست.

وی اظهار داشت:در زمینه مسکن مهر هم بیش از ۵۵۰۰ پرونده برای دریافت تسهیلات در این شهرستان تشکیل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از این تعداد واحد بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر در قالب تعاونی های مسکن مهر در این شهرستان در حال اجراست که حدود ۸۰۰ واحد آن در حال بهره برداری است.

شهرستان گلپایگان با سه شهر و ۵۲ روستا و آبادی در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان است

پ/۷۱۳۸/۱۰۴۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.