مشکل فاضلاب بیمارستان نیکان تا دو ماه دیگر برطرف می گردد

۲۴ام بهمن ،

یکی ازخوانندگان با نام طاهری نوشته بود:«با سلام وخسته نباشید.ما درانتهای اقدسیه،محله اراج خیابان ۲۲ بهمن و روبروی بیمارستان نیکان   ساکن هستیم. متاسفانه مشکلات این محله اززمان افتتاح بیمارستان آغاز شد. بارها شکایت کردیم.ولی جوابی از جانب مدیر و سهامداران این بیمارستان ومسئولان مربوطه داده نشد.ما هرروزشاهد فضولات وخون آبه های بیمارستانی هستیم که در خارج از بیمارستان تا وسط خیابان ریخته می گردد.چون تمامی آن منطقه مسکونی است. مدیر بیمارستان بی مجوز چند واحد از منازل مسکونی روبرو را خریداری و به مراکز پزشکی تبدیل کرده است.»
داوودی مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه یک درگفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به این خواننده گفت:«بیمارستان مورد اشاره حدود هشت یا نه ماهی است که ساخته شده است. این بیمارستان طبق ضوابط تمام بیمارستان ها با سازمان پسماند شهرداری تهران برای حمل زباله های بیمارستانی قرارداد دارند. این زباله ها هم معمولاً توسط کامیون حمل مخصوص جابجا می شوند.» وی ادامه داد:« در حال حاضر این کار به صورت سبتیک انجام می گردد. یعنی اینکه این زباله ها درچاه های بزرگ جمع آوری و در مقاطع مختلفی نسبت به تخلیه آن اقدام می گردد.»
مدیرروابط عمومی شهرداری منطقه یک  تهران دربارهٔ موضوع فاضلاب این بیمارستان و محدوده اراج گفت :«شرکت فاضلاب به تازگی اقدام به لوله گذاری برای کوچه های محله اراج کرده است. به همین سبب دریکی دوماه آینده فاضلاب این محله نیز به راه می افتاد.با راه افتادن این فاضلاب مشکل شهروندان این منطقه وبیمارستان نیکان   نیز برطرف خواهد شد. البته شبکه فاضلاب به لحاظ اداری و سازمانی زیر نظرشرکت فاضلاب تهران قراردارد.» 
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.