مصاحبه‌های بازیکنان استقلال علیه پرسپولیس

۰۸ام بهمن ،

برخی از بازیکنان استقلال که بعد از دربی هفتاد و ششم اظهار نظر مشخصی در مورد این دیدار نکرده بودند، در شرایطی دو روز پس از این بازی اقدام به مصاحبه کردند که محتوای مصاحبه همه آنها انتقاد از پرسپولیس و کنایه زدن به سرخپوشان است.

ممتازنیوز: این اتفاق در حالی در حاشیه تمرین عصر یکشنبه استقلال رخ داد که بعضی آبی‌پوشان در پایان دیدار برابر پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید بسیار تمایلی به اظهار نظر نداشتند و حتی در پایان تمرین روز شنبه هم مصاحبه‌ای در مورد اتفاقات و نتایج آن بازی نداشتند.

اما یک روز پس از آنکه اکثر کارشناسان و رسانه ها نسبت به نحوه بازی استقلال در دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس انتقاد کردند و این تیم را محکوم به ارائه بازی محتاطانه کردند، آبی پوشان تهرانی به دنبال مصاحبه تندی که امیر قلعه نویی صبح یکشنبه علیه کارشناسان و رسانه ها داشت، چند مصاحبه با محور کری خوانی و پاسخ دادن به بازیکنان پرسپولیس انجام دادند.

نکته بارز این مصاحبه ها هدف قراردادن مستقیم بازیکنان پرسپولیس و حرف های آنها بود. جالب اینکه بازیکنان استقلال در صحبت هایی که عصر یکشنبه مطرح کردند کمتر در مورد عملکرد تیم شان و شرایط آن صحبت کردند و نوک پیکان انتقادشان را به بازیکنان پرسپولیس اختصاص دادند.

همچنین در تمرین عصر یکشنبه استقلال عنوان شد که مربی این تیم قصد دارد با صدور بیانیه ای به انتقاداتی که از نحوه بازی این تیم مطرح شده پاسخ بدهد. مجید صالح به خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال اعلام کرد که صبح دوشنبه در این مورد صحبت خواهد کرد.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.

منبع:مهر


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.