مصادره خانه‌ها در آمریکا منجر به “بی‌خانمانی گسترده” شده است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در فلوریدای آمریکا، بی‌خانمانی یکی از مشکلات اجتماعی است که ریشه در بحران اقتصادی دارد و هر روز گسترده تر می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز، بحران اقتصادی و مصادره خانه‌هایی که صاحبان آن از پرداخت اقساطش ناتوان می باشند سبب شده است بی‌خانمانی به یکی از مشکلات جدی در آمریکا تبدیل شود.

مشکل فقر و بی‌خانمانی به ویژه در شهرهای بزرگ و ثروتمند از جمله ایالت فلوریدا مشهودتر است. در چند کیلومتری مرکز بزرگ تفریحی “والت دیزنی” فلوریدا، شمار فزاینده‌ای از خانواده‌های بی خانمان، در مهمانخانه‌های ارزان قیمت اسکان داده شده‌اند.

البته بعضی از صاحبان این مهمانخانه‌ها از وضع موجود چندان راضی نیستند، زیرا می‌گویند کنترل مهمانخانه‌های خود را از دست داده‌اند و بعضی از خانواده‌های بی‌خانمان که اجاره پرداخت نکرده اند یا مقررات را زیر پا می‌گذارند، حاضر نمی‌شوند از مهمانخانه خارج بروند.

صاحبان این مهمانخانه‌ها می گویند اسکان بی‌خانمان‌ها در این محل‌ها نمی‌تواند به طور دائمی ادامه داشته باشد و فقط به عنوان راه حلی موقت است و باید مشکل این بی‌خانمان ها به طور اساسی حل شود.

شکاف طبقاتی در فلوریدا به حدی است که بعضی از گردشگران برای ورود به پارک والت دیزنی صد دلار پرداخت می‌کنند اما عده بسیاری از مردم حتی پول خرید غذا هم ندارند و بی‌خانمان می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.