مصاف استقلال با الشباب خوش شانس

۲۴اردیبهشت،

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران فردا (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تنها نماینده باقی مانده ایران در جدول مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا این هفته‌ بازی رفت خود را در مرحله یک هشتم نهایی برابر الشباب امارات انجام می‌دهد. استقلال در بازی رفت در خانه حریف اماراتی‌اش به میدان می‌رود و این شانس را دارد که در دیدار برگشت میزبان باشد.

استقلال تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا با الشباب روبرو نشده است و این اولین مصاف نماینده ایران با این تیم اماراتی است. مصاف قهرمان لیگ برتر با الشباب در حالی صورت می‌گیرد که این تیم اماراتی هم اکنون در رده ششم جدول لیگ کشورش قرار دارد.

الشباب امارات برای رسیدن به این مرحله ابتدا در بازی پلی‌آف و در حالی که کاملا اسیر تاکتیک‌های صبای قم از ایران شده بود، با گل دقایق پایانی بازی به تساوی دست یافت و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید تا در گروه B مسابقات با لخویای قطر ، الاتفاق عربستان و پاختاکور ازبکستان هم گروه شود. در نهایت این تیم اماراتی با کسب ۹ امتیاز از شش بازی به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد تا حریف استقلال شود.

استقلال هم برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی در گروه D مسابقات با الهلال عربستان، العین امارات و الریان قطر رقابت کرد و در پایان موفق شد با ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی این مرحله شود.

استقلال اکنون باید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی، چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در دوبی با الشباب دیدار کند و در تاریخ اول خرداد بازی برگشتش را در تهران با این تیم انجام دهد.

از نکات جالب توجه این بازی محرومیت چهار بازیکن اصلی الشباب است. محمد مرزوق، ولید عباس، حسن ابراهیم و محمود قاسم ، چهار محروم الشباب در بازی فردا (چهارشنبه) برابر استقلال می باشند.

همچنین به این نکته نیز می توان اشاره کرد که الشباب در رقابت های این فصل به عنوان تیم خوش شانس معروف شده است. چرا که این تیم ابتدا با قبال بلندش از سد صبای ایران گذشت و در مرحله گروهی نیز با خوش اقبالی موفق شد «الاتفاق» عربستان و «پاختاکور» ازبکستان دو تیم قدرتمند این گروه را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دیدار رفت استقلال برابر الشباب چهارشنبه، ساعت ۲۰ در دوبی برگزار می‌شود.

سایر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت

* گوان پکن چین – اف سی سئول کره جنوبی

* بوریرام تایلند – بنیادکار ازبکستان

* الغرافه قطر – الشباب عربستان

* الجیش قطر – الاهلی عربستان

چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت

* سنترال کوئست استرالیا – گوانگجو چین

* کاشیوا ریسولز ژاپن – چونبوک موتورز کره جنوبی

* الشباب امارات – استقلال ایران

* الهلال عربستان – لخویا قطر

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.