مصاف ثامن با تیم های قدرتمند عربی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رقابتهای هندبال جام باشگاههای آسیا از روز ۱۲ آبان در دوحه آغاز می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پانزدهمین دوره رقابتهای هندبال جام باشگاههای آسیا از روز جمعه ۱۲ آبان در شهر دوحه قطر آغاز می گردد و تیم های شرکت نماینده iبه مصاف هم می روند.  
 
در ادامه گزارش تفسیری آمده است: در این مسابقات ۱۱ تیم حضور دارند که iبه سه گروه تقسیم شده اند و ثامن در گروه ۲ با تیم های المطر عربستان، الاهلی بحرین و العربی کویت هم گروه است.  
 
براساس این گزارش تفسیری، تیم ثامن الحجج سبزوار تنها نماینده کشورمان در این رقابتها در گروه سخت و دشواری قرار دارد و باید با تیم های قدرتمند عربی مسابقه دهد و با توجه iبه اینکه این تیم نماینده مشهد سابقه حضور در جام باشگاهها داشته است حریف دست و پا بسته ای برای دیگر تیم ها نمی باش و iبه راحتی امتیاز نمی دهد.  
 
در ادامه گزارش تفسیری آمده است، استفاده از مربی اسپانیائی جهت مشاوره تیم و حضور دو بازیکن خارجی در ثامن قدرت خاصی iبه این تیم داده است و با داشتن بازیهای خوب تدارکاتی و رقابتهای لیگ برتر iبه طور حتم ثامن نتیجه خوبی خواهد گرفت و احتمال اینکه جز ۴ تیم برتر این مسابقات شود بسیار بسیار است.  
 
این گزارش تفسیری عنوان می نماید، تیم های خوبی در جام باشگاههای سال جاری در قطر حضور دارند و سطح کیفی مسابقات بسیار بالاست از این لحاظ که بعضی تیم ها از بازیکنان خارجی طراز اول دنیا استفاده می نمایند و رویارویی مقابل آنها بسیار مشکل است.  
 
این گزارش تفسیری اضافه می نماید: علاوه بر ثامن، تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز iبه این رقابتها اعزام شده است و سابقه حضور جام باشگاهها را دارد و متاسفانه در سال جاری iبه دلایلی این تیم اعزام نشد و از شرکت در این مسابقات انصراف داد.  
 
در پایان گزارش تفسیری خاطر نشان می گردد: ثامن مشهد اولین دیدار خود را روز جمعه ۱۲ آبان در مقابل الاهلی بحرین برگزار خواهد نمود برد در این مسابقه روحیه بازیکنان را دو چندان خواهد نمود و همهی حریفان، دیدارهای تیم کشورمان را با جدیت دنبال خواهند نمود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.