مصباحی مقدم در گفتگو با آریا: نمی توان انتظار داشت مردم به گرانی ها اعتراض نکنند/ مراجع و روحانیون معترضند

خبرگزاری آریا- به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گرانی های اخیر باعث نگرانی همه اقشار مردم شده است.
غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آریا اظهار داشت: نمی توان انتظار داشت که شرایط بر مردم خیلی تنگ شود و آنها آصی شوند،بعد انتظار داشته باشیم تا آنها هیچ سخن و اعتراضی به میان نیاورند.
مصباحی مقدم با بیان اینکه صدای همه از جمله مراجع عظام تقلید ،جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، نمایندگان مجلس و حتی رئیس مجلس و بسیاری دیگراز بابت گرانی ها در آمده است ، تصریح کرد: این قضیه باید مطرح شود تا مسئولان دولتی به جد پیگیر حل این موضوع شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ریشه این گرانی ها تزریق نقدینگی و همچنین سوء مدیریت  دولت است که در حال حاضر آثار آن را ملاحظه می کنیم و دولت باید به صورت جدی به میان بیاید و نگرانی هایی را که تبدیل به یک معضل شده است را از بین ببرد.
آریا : گفتنی است حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران ، اخیرا از مردم خواسته بود که در برابر گرانی ها حتی یک «آخ» هم نگویند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.