مصباحی‌مقدم:زمان اجرا و میزان افزایش قیمت‌‌ها در فاز دوم هدفمندی در اختیار دولت است

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه دولت می‌تواند در هر ماهی از سال ۹۱ فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها را اجرا کند، گفت: زمان اجرای این کار در اختیار دولت است که در دل آن افزایش مبالغ آب و برق را نیز می‌تواند اجرایی کند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم  با تاکید بر اینکه زمان اجرای فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در اختیار دولت است، گفت: با توجه به تصویب بندی در قانون بودجه سال ۹۱ در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال جاری، دولت باید امسال این قانون را اجرایی کند، اما زمان دقیق آن در اختیار دولت است که می‌تواند پس از ارزیابی اوضاع، این کار را در شرایط مناسب انجام دهد.

وی افزود: حتی ممکن است دولت همچون سال ۸۹ که در ۲۸ آذر اجرای قانون هدفمندی را اجرا کرد، امسال نیز فاز دوم را در ماه‌های پایانی سال اجرایی کند که این موضوع هیچ اشکالی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس، همچنین با تاکید بر اینکه تعیین میزان افزایش قیمت آب و برق در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی جزو اختیارات دولت است، گفت: مجلس در مصوبات خود محدودیتی برای افزایش مبالغ آب و برق نداشته است و تنها سقف افزایش قیمت‌ها را تعیین کرده است.

مصباحی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: مجلس در مصوبه‌ای سقف قیمت‌های آب و برق از اصلاح قیمت‌ها را تعیین کرده و دولت براساس آن می‌تواند این قیمت‌ها را افزایش دهد.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.