مصباحی‌مقدم: سطح مبادلات اقتصادی ایران و سنگاپور ناکافی است

۰۱م اسفند ،

سفیر سنگاپور در تهران عصر امروز (سه‌شنبه) با غلامرضا مصباحی‌مقدم رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا مصباحی‌مقدم در ابتدای این دیدار با اشاره به سطح خوب مناسبات دوستانه فی‌مابین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف به‌ویژه روابط پارلمانی تاکید کرد و افزود: گسترش مناسبات پارلمانی ایران و سنگاپور در شناخت و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون در روابط دو کشور در سایر زمینه‌ها مثمرثمر خواهد بود.

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور با تبریک برگزاری انتخابات موفقیت‌آمیز در سنگاپور و انتخاب گروه دوستی پارلمانی سنگاپور و ایران در مجلس این کشور، این امر را گامی مثبت در جهت توسعه‌ی همکاری‌های دوستانه‌ی دو کشور در عرصه‌های مختلف دانست.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با ناکافی دانستن سطح مبادلات اقتصادی دو کشور گفت: مناسبات اقتصادی فی‌مابین ایران و سنگاپور به هیچ وجه متناسب با ظرفیت‌ها و جایگاه واقعی دو کشور نیست و توجه به این امر از سوی اعضای گروه‌های دوستی پارلمانی در مجالس ایران و سنگاپور ضروری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان نسبت به توسعه‌ی مناسبات فرهنگی به‌ویژه صنعت گردشگری میان ایران و سنگاپور ابراز امیدواری کرد.

چیوتای سو نیز در همین دیدار با تبریک تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با ایران مورد توجه دولت سنگاپور قرار دارد.

سفیر سنگاپور در تهران در پایان بر علاقه‌مندی کشورش برای توسعه‌ی مناسبات دوستانه با ایران تاکید کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.