مصرف روزانه بنزین تهران معادل ۱۵ استان!

ایرنا: روزانه بیش از ۱۲ میلیون لیتر بنزین در استان تهران توزیع می شود که این میزان معادل مصرف بنزین ۱۵ استان کشور است.

در شهر تهران روزانه ۸ تا ۸٫۵ میلیون لیتر بنزین مصرف می شود که این میزان معادل ۸۰ درصد از کل مصرف استان تهران است این در حالی است که به عنوان نمونه در استان کردستان روزانه ۸۷۱ هزار لیتر بنزین مصرف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت وانرژی، مدیر شرکت ملی پخش منطقه تهران در این خصوص گفت: مرکز پاسخگویی کارت هوشمند سوخت پخش منطقه تهران، به منظور رسیدگی به مشکلات دارندگان کارت هوشمند سوخت پایتخت، روزانه به حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ نفر ارباب رجوع خدمات می دهد.

‘عباس کاظم پور’ تاکید کرد: سامانه پاسخگویی حضوری پخش منطقه تهران به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات دارندگان کارت هوشمند سوخت از سال ۸۶ در این منطقه راه اندازی شد که با تجهیز آن در سال گذشته، هم اکنون روزانه به حدود ۳۵۰ تا بیش از ۵۰۰ نفر ارباب رجوع خدمات می دهد.

مدیر پخش منطقه تهران گفت: بازگشایی رمز کارت های غیرفعال، اعلام مفقودی، فعال و غیرفعال سازی کارت به دلایل مختلف از جمله دلایل مراجعان به این مرکز است که در اسرع وقت به آن رسیدگی می شود.

کاظم پور تصریح کرد: در این مرکز همچنین یک پمپ و تلمبه مجازی نصب شده است که مراجعان می توانند از طریق نمایشگر آن نسبت به آزمایش کارت هوشمند سوخت خود و رفع اشکال های آن اقدام کنند.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.