مصطفوی: یک عمر است که می گوییم کفاشیان استعفا بدهد! / میزبانی جام ملت های آسیا فقط جنبه تبلیغاتی دارد

۹ م دیماه ،

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: یک عمر است که می گوییم کفاشیان استعفا بدهد و از فدراسیون برود و ایشان تازه به این فکر افتاده اند.

داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: علی کفاشیان اعلام کرده که اگر مجمع تشکیل شود، استعفا میدهد یک عمر است که می گوییم کفاشیان استعفا بدهد و از فدراسیون فوتبال برود و ایشان تازه به این فکر افتاده اند من به کفاشیان نه به عنوان یک شخص حقیقی بلکه به عنوان یک شخص حقوقی نگاه میکنم و استعفای او ضرورت جامعه و فوتبال ایران است. استعفای کفاشیان به عنوان یک شخص حقوقی لازم است.

وی افزود: هرکسی که نتواند کار فوتبال را به بهترین شکل انجام دهد، محکوم به رفتن است فوتبال ما کسی تعارف ندارد و هر کسی باید جای خودش باشد ممکن است در وزارت خارجه کسی را بگذارند و اگر کاری هم بکند، کسی متوجه نشود اما در فوتبال در طول ۶ ماه همه چیز مشخص می گردد.

وی در ادامه افزود: کفاشیان مدعی شده که می خواهد میزبانی جام ملت های آسیا را بگیرد این استادیوم های که ما امروز داریم، بعضی هابا استانداردهای قبل از انقلاب ساخته شده است و بعضی استادیوم هایی که بعد از انقلاب ساخته شده مثل استادیوم یادگار امام (ره) تبریز هنوز مشخصات بین المللی ندارد ممکن است کفاشیان تقاضای میزبانی جام ملت های آسیا را به AFC داده باشد اما در قبل که ما قدرت بیسشتری در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم، این راه ها را رفته ایم و ما را قانع کرده اند که با این امکانات امکان برگزاری یک بازی بی خطر بین المللی فوتبال در کشور ما وجود ندارد.

وی افزود: ادعای کفاشیان مبنی بر میزبانی جام ملت های آسیا فقط جنبه تبلیغات دارد به هر حال تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ما در سالهای اخیر همواره شکست خورده اند و ناکام مانده اند، ضمن اینکه تیم ملی فوتسال ایران هم در جام ملت های آسیا و جام جهانی ناکام ماند وقتی کسی این همه ناکامی می آورد، مجبور است رو به تبلیغات بیاورد هرگروهی برای خودش تبلیغ می کند و وقتی مدام ناکامی می آورند، چنین حرفهایی می زنند.

وی در ادامه گفت: فوتبال ما مثل یک عروس زشت می ماند که آن را بزک می کنند و با بزک های این چنینی مثل ادعای میزبانی جام ملت های آسیا راه به جایی نخواهیم برد فوتبال ما نیاز به زریرساخت ها و امکانات دارد و آقایانی به جای اینگونه تبلیغات بهتر است و به دنبال فراهم کردن امکانات برای رشد و پیشرفت فوتبال کشور باشند.

مصطفوی در پایان گفت: کفاشیان اعلام کرده که شانس صعود ما به جام جهانی با تیم های دیگر مساوی است اما من می گویم ما شانس مساوی با تیم های دیگر گروه برای صعود به جام جهانی نداریم چون ۲ بازی خارج از خانه داریم که بسیار سخت است و به همین سبب شانس صعود ما کمتر از دیگران است ضمن اینکه لبنان ما را در خانه خودش برده و قطر هم در تهران با ما مساوی کرده و کره جنوبی هم در برگشت جور دیگری مقابل ما بازی خواهد کرد و کارما برای صعود به جام جهانی بسیار سخت است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.