مصطفی‌وند: والیبال پله‏‌های پیشرفت را با سرعت نور طی می‌کند!!

سعید مصطفی‎وند پس از ثبت قرارداد با تیم شهرداری ارومیه تأکید کرد: اگر کادر مدیریتی فصل گذشته باشگاه عوض نمی‎شدند، به هیچ‏وجه با این تیم قرارداد نمی‏‌بستم.

 

 Volleyball

 

بازیکن ملی‌پوش تیم شهرداری ارومیه افزود: چون سیستم مدیریتی باشگاه عوض شد و مدیران جدید، شناخته شده هستند، ترجیح دادم برای دومین فصل پیاپی در ارومیه بمانم.

 

مصطفی‎وند ادامه داد: آقایان، فصل قبل کمی کارشکنی کرده و درصدد بودند به والیبال ارومیه ضربه بزنند اما مدیران جدید خراب‎کاری‏های آنها را جبران کردند. وی خاطرنشان کرد: مدیران قبلی به کمیته انضباطی نامه داده بودند که ما به تماشاگران اهانت کرده‎ایم، در صورتی که خودشان چند نفر را اجیر کرده بودند که به تیم ضربه بزنند و کمیته انضباطی مدارک آنها را قبول نداشت.

 

مصطفی‎وند با بیان اینکه خوشبختانه دیداری که به آن استناد کرده بودند، ناظر بازی عضو کمیته انضباطی بود، تصریح کرد: آقای امیدوار هم ادعای آنها را رد کرد و در کل مطالب‎شان سندیت نداشت.

 

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه امسال تیم بهتری دارد، اظهار کرد: مهره‎های بهتری این فصل داریم و با جذب نادی، معروف، محمدکاظم و چند بازیکن دیگر می‌‏خواهیم با حفظ جایگاه فصل قبل در این فصل به مقام بهتری دست پیدا کنیم.

 

این والیبالیست در ادامه با اشاره به حضور دوباره‌‏اش در تیم ملی، گفت: با اینکه چند سال از تیم ملی دور بودم اما در کمتر از یک سالی که به تیم ملی برگشته‏‌ام از عملکردم راضی هستم.

 

مصطفی‏‌وند به نتایج تیم ملی والیبال الف و ب و ارتش‎های ایران اشاره کرد و ادامه داد: باید بیشتر به والیبال بها دهند و جایگاه والیبال کشورمان خیلی از این بالاتر است و بدون شک در لیگ جهانی والیبال هم حرف برای گفتن خواهیم داشت.

 

وی تاکید کرد: اگر همین روند ادامه داشته باشد و کمی سرمایه‏‌گذاری بیشتری در والیبال صورت گیرد و به استعدادیابی توجه بیشتری شود و فقط به فوتبال فکر نشود، بدون شک والیبال ایران پله‏‌های پیشرفت را با سرعت نور طی می‌کند.

منبع:ایسنا

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.