مصطفی رحماندوست و محمود حکیمی در فرهنگسرای کتاب

برنامه روزهای دوم و سوم فرهنگسرای کتاب اعلام شد

فرهنگسرای کتاب در مصلای امام خمینی(ره) در ساعت ۱۶ روزهای پنجشنبه و جمعه، میزبان مصطفی رحماندوست و محمود حکیمی خواهد بود.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری برنا به نقل از ستاد خبری فرهنگسرای کتاب، همزمان با دومین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در قالب نشست قصه های خوب برای بچه های خوب در فرهنگسرای کتاب، ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه داستان فریب روباه و روز جمعه داستان روباه و خروس برای کودکان خوانده می شود.

همزمان با این نشست در روزهای دوم و سوم از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کارگاه بازخوانی و بازآفرینی داستان های گلستان سعدی و مرزبان نامه توسط نوجوانان در فرهنگسرای کتاب تشکیل می شود.

همچنین نشست بازی قصه ها با حضور ناهید مهدوی اصل روز پنجشنبه و نشست تأثیر قصه در تربیت فرزند با حضور پروین پناهی روز جمعه ساعت ۱۴:۳۰ در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

برنامه شاهنامه خوانی با حضور مرشد امیر صادقی و نمایشنامه خوانی با حضور هنرمندان رادیو و تلویزیون، به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای کتاب اجرا می شود.

برنامه پرده خوانی قصه های قرآنی با حضور استاد آذرگون و ابتهال خوانی توسط قاری محسن کاظمی در غرفه قرآن فرهنگسرای کتاب، در روزهای پنج شنبه و جمعه، ساعت ۱۲ اجرا خواهد شد. برنامه مکث ۹۵ رادیو تهران هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از این فرهنگسرا پخش خواهد شد.

فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ضلع شمالی محل مصلای امام خمینی(ره) در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع برپا است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.